Tjena tjena, Undrar bara vad ni hade värderat min bil till.. den ska säljas i sommar ungefär i början av juli för då tar jag och drar mig till USA i ett år. Så skriv gärna värderings pris (sommarpris)
Det handlar om en
*Audi cab, -95
*Ingen rost alls
*Nytt och snyggt avgassystem
*endast 125XX mil
*"S-LINE" paket fast har inte S-ratten, den har sportstolarna och allt i SKINN(helt och fint)
*RH CUP, SPLITT-fälgar(svin-dyra) köpte mina för 10.000kr(beg, det är dom som brukar sitta på porsche, fast nu till audi såklart hehe
)
*Proffsljudbygge i dörrsidorna sitter 2st 6,5" basar i varje dörr(sony xplod) och samt 5,25" sony xplod uppe + små diskanter ej inkopplade och bak sitter orginal högtalarna. (extremt rent och fint ljud) Slutsteg under ratten(Phoenix Gold) vet ej om det är dyrt men det ger bra resultat.
*Cabben är hel och fin, den plast rutan bak har en spricka så den e tejpad, läcker inte in. Har hört att det inte är dyrt att köpa ny, en fågel viskade att de brukar ligga på 1200-2000kr max.
*El-cab/ser fräscht ut och drar blickar när jag stannat in för att cabba ner
*Metallic lack och aldrig rökt i bilen eller varit djur inne i den.
Vad hade den värderats till i sommarpris?
Tanken är att sätta in pengarna på ett sparkonto så att när jag är tillbaka från USA att jag ska kunna köpa en fin och redig bil.
Tack för kommentarer i förhand! Ha de bra !