4615
Sök

Blev fotad på ställ :O

StukFöreBruk
134 Inlägg
16 november 2010
Trådstartare
Tjo, jag sladda lite i stan (jag vet, idiotiskt), sen ställde jag mig å prata med en kompis, som sa att det står en gubbe å fotar i busken. tror ni att han kan sätta dit mig, om han bilder på mig? och jag är inte ensam om detta! inte säker på om han kan bevisa att det är jag som kör? vad tror ni?

4 767 Inlägg
16 november 2010
Knappast någon risk..

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

StukFöreBruk
134 Inlägg
16 november 2010
Trådstartare
Erick skrev:
Knappast någon risk..

Nepp, men man vet ju aldrig:P

1 298 Inlägg
16 november 2010
Tror inte du behöver oroa dig. Polisen har knappast resurser tid och pengar för att hålla på med sånt. Råkar dem själva komma på dig däremot så. smile

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

StukFöreBruk
134 Inlägg
17 november 2010
Trådstartare
chrillzter skrev:
Tror inte du behöver oroa dig. Polisen har knappast resurser tid och pengar för att hålla på med sånt. Råkar dem själva komma på dig däremot så. smile

Ne man tycker det;) aa då är det en annan femma, en tråkig femma wink haha

227 Inlägg
17 november 2010
gör mannen en anmälan så kommer du kallas till station fö att "delges misstanke om brott" samt ett miniförhör där du nekar till allt. Det skickas sen vidare till åklagare som antingen väcker åtal (vid väldigt bra bevisning) eller lägger ner det, mest troligt det senare.
Been there done that wink

Bild på en bil som sladdar? OK, det är halt på vintern..

Forummoderator
10 576 Inlägg
17 november 2010
3§ Rubriksanvisningar: Allmänna
Informativt och beskrivande - Det är viktigt att läsaren snabbt kan bilda sig en uppfattning om vad tråden handlar om innan man läst inlägget. Därför är det viktigt att få med trådens syfte direkt i rubriken genom en tydlig formulering. Det ger dig bästa möjliga respons. Var övertydlig!
Ej kort och generellt - Rubriker som "Hjälp", "Trim?", "Nån som vet?" eller annat intetsägande som "Kolla in den här" är inte godkända.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök