2519
Sök

var kan man få tag på skin till indreding

200 Inlägg
4 november 2006
Trådstartare
som rubriken lyder .. ska klä om lite inredning med skin ,fejkskin"sky" ..men har ingen aning om var jag kan få tag på det hmm har sökt på google men har inte hittat så mkt svar

98 Inlägg
4 november 2006
Finns det ingetn vanlig tygaffär i närheten? Dom har, eller så vet dom var du ska få tag på det smile men det brukar va rätt dyrt :S

:D Mazda Driver :D

200 Inlägg
4 november 2006
Trådstartare
dåligt med sånt i sala tongue

98 Inlägg
4 november 2006
Blir att ta en lite längre resa isf smile Det kommer att bli snyggt smile fin bil btw!

:D Mazda Driver :D

www.rallyshop.se
551 Inlägg
4 november 2006
Det finns på biltema!

www.rallyshop.se
Bälten, Stolar, Rattar, R-Däck, Diffar, Bromsar, Väghållning, mm
Rätt pris DIREKT

757 Inlägg
4 november 2006
fimms ju en tygaffär i heby som säljer galon med skinnlook.
annars kan man ju åka till sthlm till sunbybergs textilcentrum dom borde ha.
eller så kan du gå in på nån av tygbutikerna och fråga om dom kan ta hem annars.

ska du ha tag i äkta skinn så har du ju http://www.slojd-detaljer.se/ med rätt hyffsade priser.
men ska du sy i skinn är det endel att tänka på som  rätt nålar rätt tråd samma gäller nog galonen med till viss grad
Senast redigerat av Lanjin (4 november 2006)

200 Inlägg
5 november 2006
Trådstartare
tack för alla svar!

Evighetsprojektist
216 Inlägg
5 november 2006
Izual skrev:
http://www.topntrim.nu/

Jag kan rekomendera Top ´n Trim helt klart!
Väldigt stort sortiment och snabba leveranserända hem till dörren smile
Klockrent!

200 Inlägg
7 november 2006
Trådstartare
jag har satt igång omklädningen nu och det kommer bli klart i slutet av veckan..slänger upp bilder då

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
7 november 2006
m3l1n skrev:

snälla söta du haha big_smile vi har ju tärnsjö garveri i närheten av sala big_smile ( tärnsjö)bara att slå en pling till dem big_smile

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

200 Inlägg
27 november 2006
Trådstartare
Eliza skrev:
m3l1n skrev:

snälla söta du haha big_smile vi har ju tärnsjö garveri i närheten av sala big_smile ( tärnsjö)bara att slå en pling till dem big_smile

hittade på fejkskinn i heby big_smile hadde lite tur ! har lagt upp bild på hur det ser ut är inte klar än men iallfall

Rallykalle och kabeltattare
422 Inlägg
28 november 2006
m3l1n skrev:
Eliza skrev:
m3l1n skrev:

hittade på fejkskinn i heby big_smile hadde lite tur ! har lagt upp bild på hur det ser ut är inte klar än men iallfall

Varför fejkskin i stolarna? Du får brännsår på sommaren och så "ser" man att det är fejk. Bättre att sattsa på riktigt skinn åtminstone på sittdelen.

Men du verkar kunna sy i alla fall, jäkligt snyggt gjort damask smile

200 Inlägg
28 november 2006
Trådstartare
Owzer skrev:
m3l1n skrev:
Eliza skrev:

Varför fejkskin i stolarna? Du får brännsår på sommaren och så "ser" man att det är fejk. Bättre att sattsa på riktigt skinn åtminstone på sittdelen.

Men du verkar kunna sy i alla fall, jäkligt snyggt gjort damask smile

sa aldrig att jag skulle ha det på stolarna..handbroms /växelspaks damskerna , handsfaket , dörrsidorna blir det bara...blir röd/svarta sportstolar när jag har råd smile

Sök