som rubriken lyder .. ska klä om lite inredning med skin ,fejkskin"sky" ..men har ingen aning om var jag kan få tag på det har sökt på google men har inte hittat så mkt svar
fimms ju en tygaffär i heby som säljer galon med skinnlook. annars kan man ju åka till sthlm till sunbybergs textilcentrum dom borde ha. eller så kan du gå in på nån av tygbutikerna och fråga om dom kan ta hem annars.
ska du ha tag i äkta skinn så har du ju http://www.slojd-detaljer.se/ med rätt hyffsade priser. men ska du sy i skinn är det endel att tänka på som rätt nålar rätt tråd samma gäller nog galonen med till viss grad
snälla söta du haha vi har ju tärnsjö garveri i närheten av sala ( tärnsjö)bara att slå en pling till dem
hittade på fejkskinn i heby hadde lite tur ! har lagt upp bild på hur det ser ut är inte klar än men iallfall
Varför fejkskin i stolarna? Du får brännsår på sommaren och så "ser" man att det är fejk. Bättre att sattsa på riktigt skinn åtminstone på sittdelen.
Men du verkar kunna sy i alla fall, jäkligt snyggt gjort damask
sa aldrig att jag skulle ha det på stolarna..handbroms /växelspaks damskerna , handsfaket , dörrsidorna blir det bara...blir röd/svarta sportstolar när jag har råd