Machin skrev:
håller med.. även om d smärtar emot
... d finns en film där två L omegor härifrån kör jämsides i 312km/h (dock e ingen av dom standard) däremot har jag själv åkt i dryga 300km/h (mätarfart) i en helt original L omega.. så jaa dom spöar 5:an så d sjunger om det... dessutom e juh 5:an spärrad till 250
bäst att till lägga att det är på ett flygfält dom kör i dom farterna, så alla moraltanter här inne inte får vatten på kvarn
MilleN skrev:
Ofasen så den är spärrad ja.. Hur kan dom då skriva 'worlds fastest saloon car'. Är det 0-100 dom menar då kanske, tror dock att Lotusen tar M5an där med, men marginellt..
Dom glömde asterisken och "gäller endast 1000 tillverkade eller fler" i minitext längst ner på skärmen
Eller "som byggs nu"..
har då för mig att dom oxå är spärrade som alla andra beemers..
ja 0 -100 har M5:an inte mycke att komma me... klippte ifrån polarns rejält när ja hade 300:an ... å den var INTE så värst axsnabb (automat å mycke vikt)
MilleN skrev:
Jasså du har åkt såpass fort i en LO du, inte illa
Har bara åkt med i dryga 250km/h på 90-väg i regn, *vattnar moraltanterna*
haha... ja d var juh väääldigt långt ifrån mig d
,... när vi maxai L omegan var d på E4:an
.... *ställer in moraltanterna i duschen*
sen en sak som var lite lustigt me tanke på denna tråd så var det faktiskt en M5:a vi racea mot den gången... dock en E34 .. men med AC schnitzer trim ....
killen var helt förstörd när vi stanna för att tanka , - va f**n har ni gjort med eran 3000?? den går juh uta h-vete , skrek han när han klev ut...
vart ännu paffare när vi förklara att vi fortfarande hade haft en växel kvar
( ska dock till läggas att det hade inte gått att köra nå fortare då den går fortare på 5:ans växel än 6:ans som den inte orkar varva ut på )