2763
Sök

Funderingar om Chevrolet Trans Sport??

15 Inlägg
29 december 2010
Trådstartare
Jag har varit i lite funderingar kring nytt bilköp. I dagsläget har jag en Audi 80 2,6E V6 -93. Men har blivit lite sugen på en Chevrolet Trans Sport.....tongue Tänkte höra mig för lite här inne vad ni tycker om dessa bilar??? Hur dom är att äga m.m.? Vill veta ALLT! big_smile

2 182 Inlägg
29 december 2010
http://hd.se/motor/2009/02/09/chevrolet … -stor-bil/

Summerar bilen ganska bra wink Tycker dock den känns som ett bättre val än sina konkurenter.

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Saabifierad
2 031 Inlägg
30 december 2010
+ Pigg motor
   Lastar en hel del
   Känns som en personbil att köra
   Rätt snygg
   Relativt bränslesnål för biltypen

- Lacken flagnar
  Tvivelaktigt rostskydd
  Sniken inredning
  En aning svårmekad
  Mycket elektronik
  Tråkig fjädring
  Dålig stabilitet på vägbanan

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

15 Inlägg
31 december 2010
Trådstartare
Tack alla som som givit mig all info detta kan ja ta mig långt på.

Legitimerad besserwisser
921 Inlägg
1 januari 2011
jobbarkompisen köpte sig en sån med V6-motorn och den strulade från dag 1 med att ABS-"pumpen" la av, och sen kom fel på fel på fel. Tillslut bytte bilfirman med honom och han fick en på pricken likadan och den har aldrig någonsin strulat på de 4 år han har haft den.

Grymt skön att åka och smidig att köra tycker jag.

Egen företagare Bilbygge & Chassie-teknik
1 594 Inlägg
1 januari 2011
Vanligt att topppackningar far = skitdyrt att lämna bort och ett jävla bök att fixa själv.

Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab

Sök