3467
Sök

Bmw e34 sedan beter sig mycket konstigt

Crime Village
111 Inlägg
4 januari 2011
Trådstartare
Hejsan! har lite problem med min e34a!
Det började för ett tag sen när jag hade bilen av men parkeringsljus och baklysen på, höger bak slocknade men när jag gav lyset en smäll så hoppa det igång igen. Sen nu bara några dagar sen så la slutsteget och baslådan av, helt död, strax efter det krånglar centrallåset, jag måste låsa / låsa upp bilen 2 ggr då låset går upp igen efter den första gången, och nu idag dog instrument belysningen, men den funkar när jag har alla lysen av..

Sen förövrigt funkar inte innerbelysningen och ibland strejkar vänser bakljus helt, sen låser bilen sig när jag lägger i backen smile

Börjar mitt batteri säga upp sig? har stått XXXXXXX antal minuter med bilen av men med slutsteg på och dunkat musik...

Har även ryckt lite i kabelhärvan som går i bagageluckan för min skylt belysning har krånglat sen några år tillbaka, när jag fick dem att funka efter det har det bara gått utför.

What is happening är min fråga?
Senast redigerat av Barkvik (4 januari 2011)

Forummoderator
26 361 Inlägg
4 januari 2011
Pågående kabelbrott/kabelbrand?
Ärjad/dålig jord?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Crime Village
111 Inlägg
4 januari 2011
Trådstartare
Kan säkert ha något med kabelhärvan att göra, farsan tror också att det kan va kabelbrott, ska kolla igenom härvan och löda om ev kabelbrott

MolnbyPerformance
365 Inlägg
4 januari 2011
Kolla alla jordpunkter som tidigare sagt, kan gärna ta en titt nästa vecka i skolan så man kan få göra ett försök tongue

"inget är omöjligt- det omöjliga tar bara lite längre tid"

Sök