3718
Sök

Lister borta volvo 855 HJÄLP!

25 Inlägg
11 januari 2011
Trådstartare
Hej!

Jag köpte en 855 för ett tag sen och det enda egentliga felet på den är att listerna på dörrarna är borttagna av någon outgrundlig anledning.

Jag känner inte att jag har råd att köpa nya lister just nu, men måste tvätta bilen snart tongue och utan lister så kommer det pissa in vatten i dörrarna vilket jag inte vill (jag har satt tejp iför hålen nu för att det inte ska komma in massa grejjs i dörrarna).

Till min fråga, är det någon som vet om det finns nå slags gummipluggar man kan stoppa i hålen där listclipsen har suttit?
Hålen är inte bara runda dom ser ut lite som    =sad)     om ni fattar vad jag menar.
Finns det pluggar som är avsedda för 850 och isåfall vart kan man köpa detta eller måste jag köpa nya lister?

2 452 Inlägg
11 januari 2011
alltså lister på skroten är inte dyra....typ 200kr för alla dörrar o skärmarna...

döden kommer tillbaka

25 Inlägg
11 januari 2011
Trådstartare
Var upp hos skrotnisse här i staden och han skulle ha 1500 runt om tongue
Antar att jag får leta lite på blocket och sådär.. kan man typ lacka om lister eller vad man ska säga tongue utifall det skulle vara lite krassligt skick på dom? och isåfall hur går man tillväga?

Känner mig väldigt korkad men första söket på blocket, lister runt om 300kr ;D haha
Tack iallafall
Senast redigerat av ppihC (11 januari 2011)

Sök