3254
Sök

Audi A4 -96a... AC´n / fläktar, Glappar ?

122 Inlägg
25 januari 2011
Trådstartare
Hej, Har en polare som har en Audi A4 -96a, Ska hjälpa honom och titta på den i helgen, tänkte om någon har varit med om ett liknande fel, Hans AC (fläktar) startar ibland, och ibland inte. Jag tycker att det låter som något lätt kabel glapp...? Så tänkte mäta och kolla på kablarna eftersom det verkar vara fläktarna det är fel på. Vet inte så mycket mer om den i nuläget eftersom jag inte kikat på den. Är tyvärr inte så hemma på Audi heller, Tänkte om någon annan har haft samma fel och kanske vet om det är lätt åtgärdat? (Kyla och värme fungerar som det ska när den väl fungerar)

Tack på förhand!
//Peppe
Senast redigerat av Peppish (25 januari 2011)

122 Inlägg
25 januari 2011
Trådstartare
Skulle väl eventuellt kunna vara reglaget som behöver bytas kanske ? Vad tror ni? Ingen som haft liknande fel på en Audi A4a ? Tänkte om det kunde vara nå "klassiskt" ? smile

296 Inlägg
25 januari 2011
har han modell "vrede" eller modell "display" på klimatanläggningen? smile vredena kan tänkas börja glappa? smile Mvh
Senast redigerat av 2quick4u (25 januari 2011)

"Dont drive faster than your guardian angel can fly"

122 Inlägg
25 januari 2011
Trådstartare
2quick4u skrev:
har han modell "vrede" eller modell "display" på klimatanläggningen? smile vredena kan tänkas börja glappa? smile Mvh

Ja, det var precis det jag började fundera på. Eftersom den "fungerar ibland" tongue

296 Inlägg
25 januari 2011
för om han har den varianten med vrede är det mycket möjligt smile

"Dont drive faster than your guardian angel can fly"

122 Inlägg
25 januari 2011
Trådstartare
Tack, ska börja med att kika på det då. smile

Sök