2746
Sök

el till slutsteg!? i golf.

8 Inlägg
11 december 2006
Trådstartare
någon som har koll på var man lättast drar in el kabeln till slutsteget i coúpen från motorn på en golf 4 gti? har provat massor men lyckas inte! hittar inte någon självklar infång för kablar, 

tacksam för svar,
Senast redigerat av mrwilhelm (11 december 2006)

Rörkrökare
575 Inlägg
11 december 2006
de finns väl sånna gummin du kan dra de igenom när andra sladda går finns på alla bilar ja dragit iaf!

Lever för ljud!
Kolla--->http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=30406&p=1

Galen bilstereobyggare och Skyline förare
217 Inlägg
12 december 2006
Tjena!!
Har byggt ljud i flertalet bilar Bla i mina egena 2 st Golf 4.......

Och du har ett litet hål som sitter precis brevid/snett bakom Bromscylindern där har jag dragit igenom på mina 2 st de stora kablarna som skall till bagagen har jag dragit Under bilen var lättast så för mej då jag använde Väldigt grova kablar!!

Kollar du inne i bilen så skall hålet vara precis över och imellan gasen och Kopplings pedalen vill du så kan jag ta kort på det om du mejlar mej eller nått....

Mvh Christian

Vill du ha hjälp med att bygga baslåda,Installera högtalare,stereo
,multimedia,montera osv hör av dej!
Mycket humana priser!
www.tvboden.se

8 Inlägg
12 december 2006
Trådstartare
okej, ja vore jätte nice om du kunde maila över bild på de! min mail är tim.eklund@hotmail.com tack på förhand

4 554 Inlägg
12 december 2006
de va synd att mitt bredband va pajj så ja missade detta undertiden ja pillade med min:P men som sagt under bromscylinder finns en genomföring sen ner i kabelkanalen under listen och rakt bak.. svårare än så är de inte:P

Sök