tja! jag har en volvo v70 med förvånansvärt bra orginal ljud i med bra dunka tryck, så jag undrar om det sitter nån typ av slutsteg eller förstärkare i bilen? om det finns det vart skulle den kunna sitta?
tja! jag har en volvo v70 med förvånansvärt bra orginal ljud i med bra dunka tryck, så jag undrar om det sitter nån typ av slutsteg eller förstärkare i bilen? om det finns det vart skulle den kunna sitta?
ja hittar inget där. är det en stor klump eller en liten skit? finns den under någon matta eller ska man kunna se den direkt när man tittar under stolen?
Dra ut stereon och kolla om det sitter en DIN-kontakt i utgången märkt 'AMP'. Gör det det så har du slutsteg i bilen och det sitter antagligen under stereon ner mot golvet som på 850:n.
ja den kan ev sitta där med men det är fortfarande ingen garanti för att han har det för ibland så trycken endel i den ändå samt den till växlaren fastän dom inte har det.
Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.
Vad sitter de för orginal sterio i bilen ... 9 oftast är de den med cd växlara i själva sterion tror sterion heter 90 något som har extraförstärkare under något av sätterna ..