2896
Sök

xenon ballast

4 Inlägg
9 december 2006
Trådstartare
Hej
Jag skulle vilja beställa ifrån Ebay.com,men jag undar om det finns någon extra avgift än den som står på sidan..Om det finns nåt extra så vill jag gärna veta det..Jag undrar också om ni rekomenderar att jag köper från Ebay.com ??
Tacksam för all svar som jag får....

mvh
Admon

rb26dett
136 Inlägg
11 december 2006
det som jag har köpt från ebay har funkat bra smile det som tillkommer är frakt. du kan fråga säljaren hur mycket frakt du får betala. om varan finns utanför EU såkan du åka på att betala tull+moms på grejerna. men ofta brukar säljarna vara sjyssta och skriva "GIFT" på paketet för att minimera risken. lyka till! mvh/eric

"anti antispinn"

Better than God \o/
1 883 Inlägg
11 december 2006
Köpa olagliga grejer på E-Bay? ojdå...   smile

Handlat mycket på E-Bay, det tillkommer frakt och troligen tull & moms.  Räkna på typ 10:- / dollarn totalt. De brukar fläska till fett med frakten tyvärr men det får man väl ta...

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

12 086 Inlägg
11 december 2006
MrTurbo skrev:
Köpa olagliga grejer på E-Bay? ojdå...   smile

Handlat mycket på E-Bay, det tillkommer frakt och troligen tull & moms.  Räkna på typ 10:- / dollarn totalt. De brukar fläska till fett med frakten tyvärr men det får man väl ta...

Ja den där jävla frakten blir man sne på.. sist jag köpte från Ebay var mätartavlorna.. 20$ i frakt skulle de ha.. sen på portot läser jag 4.20$.. tongue Mellanskillnaden hade jag fått en till uppsättning tavlor smile

Ebay är skitbra, se bara till o köp från säkra köpare.. köper man från en privatperson med 3 Feedbacks så tar man ju en risk. Annars är de coollugnt.

PS. Nu är ju rätta tiderna att köpa från staterna.. dollarn står ju i botten nu!

4 Inlägg
13 december 2006
Trådstartare
Hej.
Jag skulle gärna vilja fråga en sak...Jag har kontakt säljare och sagt att han skulle göra ett paket som present för mig.Han sa att jag måste skicka pengar genom westen unionen.
Min fråga är..är det ett säkert sätt?? har någon gjort detta förut?Säljare är inte privat och har bra poäng på Ebay..

Mvh.
Admon

Sök