4020
Sök

LED i dimljus, bes dugligt?

827 Inlägg
20 februari 2011
Trådstartare
som topicen säger så har jag LED lampor i mina dimljus, kan detta ge en 2´a på besiktningen  på grund av sämre ljusbild?

5 198 Inlägg
20 februari 2011
Så länge det inte bländar så tror jag inte att det gör nåt

2 656 Inlägg
20 februari 2011
Andree skrev:
som topicen säger så har jag LED lampor i mina dimljus, kan detta ge en 2´a på besiktningen  på grund av sämre ljusbild?

ryck ur strömkablarna under vid dimljusen annars smile även om dimljusen sitter där så behöver dom inte funka

827 Inlägg
20 februari 2011
Trådstartare
ekelund88 skrev:
Andree skrev:

ryck ur strömkablarna under vid dimljusen annars smile även om dimljusen sitter där så behöver dom inte funka

jo det vet ja men hade ett helvete att ta ut ena dimljuset för dom har satt kontakten till motorvärmaren på den panelen man ska ta bort.

Game On!
244 Inlägg
20 februari 2011
ta bort bara säkringen till dimljusen då ? om det inte är massa annat viktigt på samma säkring förstås...

827 Inlägg
20 februari 2011
Trådstartare
joQue skrev:
ta bort bara säkringen till dimljusen då ? om det inte är massa annat viktigt på samma säkring förstås...

Finns inga säkringar till ljusen, allt körs via effekttransistorer som skydd från ljusmodulen.
Senast redigerat av Andree (20 februari 2011)

Sök