lite diffust ...vilken bil är det tal om här för det skiljer lite även där.mitt råd är att skall du köra med K-jet och du på nått vis inte tänker köra helt standalone styrsystem vilket är det bästa alternativet.men för att testa på lite tryck så kan du isåfall flytta K-jet så att om det är turbo tex så sätter du den på turbons sugsida istället för att den suger från ditt spjäll .då får du bra körbarhet till o me ett par hegto ladd kan den ta rakt av men sen måste du ha mer sås annars steker du maskin.asså det är lite ommöblering så klart men hursomhelst börja så sen finns det varmkönings regulatorer som man kan greja med så när det blir turbotryck den är kopplad till motorn så klart så när det blir tryck så ändras systemtrycket och motorn får mer soppa det funkar till ca 0.7bar .ett annat sätt är oxå att ge mera ström till soppa pumpen = öka flödet det är en modul som ökar spänningen och den är kopplad till så att när den känner av laddtryck så ökar modulen spänningen till pumpen i takt me laddtrycket uppemot 22 volt max på så vis oxå kan du ge den mer soppa .det finns en del o göra .så för det första är hur mycket skall du ta ut ? du kan ta ett sprut från en merca v8 från 76-tidigt 80 tal från en 500 80talet eller en 450se 76 o framåt dem pallar med ca 330 hästar då pluggar du bara dem andra 4 utgångarna om det är en 4cylindrig motor.. ja som sagt visst kan man få till det inom rimliga effekter....lycka till
Senast redigerat av herrkompressor (17 december 2006)
Vortech T-trim