Varför kör folk fort i skitbilar?

Motodyner
12 mars 2011 · 120 Inlägg

Varför? Är så enkelt att dom vill uppleva farten men inte har råd att äga en riktig bil?
Tycker man ser för många även äldre och inte bara teens som kör som biltjuvar i vrak typ gamla volvos 200/700/900/s40 mm, skoda, hyundai, VW, skoda, saab, gamla fordar och mazdas mm rostiga skrothögar som är rena trafikfaran att åka fort i!!
Tycker politikerna borde ta ansvar här så att vi snabbt som tusan får ut folk i arbete el så dom slipper jobba som homeparty försäljare så dom har större chans att få råd med en bil som är byggd att åka fort med istället!
Och att dom inför strängare straff så att dom som åker fast för speeding i ett vrak ska få extra mycket i böter då dom är en extra trafik och samhällsfara pga sitt bilval! lol

Senast redigerat av Motodyner (12 mars 2011)

nordstromj
12 mars 2011 · 1 772 Inlägg

Hahahahahah....hahaha.

Fyfan vad fjantig du är.

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.
BMW 320d (2007)
trubbelturbo
12 mars 2011 · 1 476 Inlägg

Vafan? Vad spelar det för roll om man kör fort i en gammal bil eller en ny? lol

Offensiv inkompetens är bästa försvar.
xXSammy
12 mars 2011 · 6 595 Inlägg

Motodyner skrev:
Varför? Är så enkelt att dom vill uppleva farten men inte har råd att äga en riktig bil?
Tycker man ser för många även äldre och inte bara teens som kör som biltjuvar i vrak typ gamla volvos 200/700/900/s40 mm, skoda, hyundai, VW, skoda, saab, gamla fordar och mazdas mm rostiga skrothögar som är rena trafikfaran att åka fort i!!
Tycker politikerna borde ta ansvar här så att vi snabbt som tusan får ut folk i arbete el så dom slipper jobba som homeparty försäljare så dom har större chans att få råd med en bil som är byggd att åka fort med istället!
Och att dom inför strängare straff så att dom som åker fast för speeding i ett vrak ska få extra mycket i böter då dom är en extra trafik och samhällsfara pga sitt bilval! lol

Tycker en amerikanare med 6a, speciellt en Jeep är ingen riktig bil

De/Dem
Mobeerg carzy
12 mars 2011 · 461 Inlägg

Kör dom ifrån dig, så du blir lite sotis?

Team BSG
BOLUND bonntrimmare
12 mars 2011 · 655 Inlägg

http://forumbilder.se/images/3b2201122534P6295.jpg

IceEyes Varningar: För många..
12 mars 2011 · 2 552 Inlägg

Kan det möjligtvis vara så att någon här inne nyss har blivit ifrånkörd av en rostig gammal Skoda? wink

Om det nu inte ligger till på det viset så bör du omedelbart ställa undan flaskan och söka hjälp, för innehållet verkar bevisligen sätta din förmåga att använda hjärnan ur spel smile

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
twin_cam Smålänning
12 mars 2011 · 7 877 Inlägg

Kan tala om för dig att det finns skrothögar som är mekaniskt i betydligt bättre och säkrare skick är vissa fina bilar smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
martinn
12 mars 2011 · 2 624 Inlägg
Volvo S60 2,5T Summum "S60n" (2005)
Motodyner
12 mars 2011 · 120 Inlägg

HAHA jag har inga ambitioner att köra fort jag har inga mindervärdskomplex så Jeepen är verkligen inte till för att åka fort med den är endast till för att ta mig och mina 3 hundar dit jag vill i skogen.
Kul att höra att fok blir irriterade så dom måste gnabba tillbaka det betyder ju att dom/ni själva sitter bakom ratten o kör fort i skitbilar så detta är ju rena konsumentundersökningen då alla som svarar kör fort i junkbilar smile

Bompeman
12 mars 2011 · 679 Inlägg

Blir du avensjuk för inte din skit bil hinner ikapp dom bilarna eller ?

Senast redigerat av Bompeman (12 mars 2011)

Mobeerg carzy
12 mars 2011 · 461 Inlägg

Varför bryr du dig om ifall folk kör fort i skitbilar föresten?

Du borde väl skita i de sålänge ingen tvingar dig att köra fort i en skitbil?

Team BSG
Motodyner
12 mars 2011 · 120 Inlägg

Om jag skulle bli omkörd av en Skoda så skulle jag nog köra av vägen men inte för att jag vill åka ikapp personen för så liten är inte min k?k och självförtroende att hela min värld skulle rasa ihop för att jag blev omkörd av en rosthög utan jag skulle åka av vägen för att jag skrattade ihjäl mig smile

Mobeerg carzy
12 mars 2011 · 461 Inlägg

Varför inte bara ligga kvar på vägen om du blir omkörd av en skitbil ? Känns dumt o köra i diket av en sån aledning..

Team BSG
Aga_Diff Bärs!
12 mars 2011 · 3 456 Inlägg

aaaaaaaakey...

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
12 mars 2011 · 17 678 Inlägg

Upp till var och en. Nu kommer jag och retas lite med dig men du skriver själv på din bil att:

"När det är lite fuktigt så är det bara o stampa så dansar den gärna med svansen o ritar sträck så härligt så smile"

Kasta inte sten i glashus!

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Turbovin Turbo lover
12 mars 2011 · 555 Inlägg

Motodyner skrev:
HAHA jag har inga ambitioner att köra fort jag har inga mindervärdskomplex så Jeepen är verkligen inte till för att åka fort med den är endast till för att ta mig och mina 3 hundar dit jag vill i skogen.
Kul att höra att fok blir irriterade så dom måste gnabba tillbaka det betyder ju att dom/ni själva sitter bakom ratten o kör fort i skitbilar så detta är ju rena konsumentundersökningen då alla som svarar kör fort i junkbilar smile

På vilket sätt är inte en Jeep från 89 en ren skitbil?

Subaru Impreza STI Type R "AVCS 2.1l stroker" (2000)
Motodyner
12 mars 2011 · 120 Inlägg

Ja jag har fler bilar än JEEPEN och dessutom kör jag bara mina 3 hundar i den så den kan lika gärna vara en skitbil men som sagt jag kör inte för fort i den så smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang