Varför? Är så enkelt att dom vill uppleva farten men inte har råd att äga en riktig bil? Tycker man ser för många även äldre och inte bara teens som kör som biltjuvar i vrak typ gamla volvos 200/700/900/s40 mm, skoda, hyundai, VW, skoda, saab, gamla fordar och mazdas mm rostiga skrothögar som är rena trafikfaran att åka fort i!! Tycker politikerna borde ta ansvar här så att vi snabbt som tusan får ut folk i arbete el så dom slipper jobba som homeparty försäljare så dom har större chans att få råd med en bil som är byggd att åka fort med istället! Och att dom inför strängare straff så att dom som åker fast för speeding i ett vrak ska få extra mycket i böter då dom är en extra trafik och samhällsfara pga sitt bilval!
Varför? Är så enkelt att dom vill uppleva farten men inte har råd att äga en riktig bil? Tycker man ser för många även äldre och inte bara teens som kör som biltjuvar i vrak typ gamla volvos 200/700/900/s40 mm, skoda, hyundai, VW, skoda, saab, gamla fordar och mazdas mm rostiga skrothögar som är rena trafikfaran att åka fort i!! Tycker politikerna borde ta ansvar här så att vi snabbt som tusan får ut folk i arbete el så dom slipper jobba som homeparty försäljare så dom har större chans att få råd med en bil som är byggd att åka fort med istället! Och att dom inför strängare straff så att dom som åker fast för speeding i ett vrak ska få extra mycket i böter då dom är en extra trafik och samhällsfara pga sitt bilval!
Tycker en amerikanare med 6a, speciellt en Jeep är ingen riktig bil
Kan det möjligtvis vara så att någon här inne nyss har blivit ifrånkörd av en rostig gammal Skoda?
Om det nu inte ligger till på det viset så bör du omedelbart ställa undan flaskan och söka hjälp, för innehållet verkar bevisligen sätta din förmåga att använda hjärnan ur spel
Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Kan tala om för dig att det finns skrothögar som är mekaniskt i betydligt bättre och säkrare skick är vissa fina bilar
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
HAHA jag har inga ambitioner att köra fort jag har inga mindervärdskomplex så Jeepen är verkligen inte till för att åka fort med den är endast till för att ta mig och mina 3 hundar dit jag vill i skogen. Kul att höra att fok blir irriterade så dom måste gnabba tillbaka det betyder ju att dom/ni själva sitter bakom ratten o kör fort i skitbilar så detta är ju rena konsumentundersökningen då alla som svarar kör fort i junkbilar
Om jag skulle bli omkörd av en Skoda så skulle jag nog köra av vägen men inte för att jag vill åka ikapp personen för så liten är inte min k?k och självförtroende att hela min värld skulle rasa ihop för att jag blev omkörd av en rosthög utan jag skulle åka av vägen för att jag skrattade ihjäl mig
HAHA jag har inga ambitioner att köra fort jag har inga mindervärdskomplex så Jeepen är verkligen inte till för att åka fort med den är endast till för att ta mig och mina 3 hundar dit jag vill i skogen. Kul att höra att fok blir irriterade så dom måste gnabba tillbaka det betyder ju att dom/ni själva sitter bakom ratten o kör fort i skitbilar så detta är ju rena konsumentundersökningen då alla som svarar kör fort i junkbilar
På vilket sätt är inte en Jeep från 89 en ren skitbil?
Ja jag har fler bilar än JEEPEN och dessutom kör jag bara mina 3 hundar i den så den kan lika gärna vara en skitbil men som sagt jag kör inte för fort i den så