2866
Sök

Volvo 850 btcc replika

43 Inlägg
28 september 2007
Trådstartare
#1
Jag har gått ett tag nu o funderat på att bygga en 850 btcc replika big_smile. Men jag undrar om det är någon som vet vart man kan få tag på något kit med alla dekaler eller om man måste försöka göra de flesta dekalerna för hand? Någon som vet? tacksam för svar! wink


Meister
6 763 Inlägg
28 september 2007
#2
Ingen anning.. Mne du kan ju alltid kolla med någon av gubbarna i volvos Stcc team, för de vet säkert vilka du ska prata med. Annars kan du ju prata med dekaltrimm och se vad de kan göra


4 506 Inlägg
28 september 2007
#3
Varför dekaler? Det är väll lika bra att få det lackat? Skaffa bilder som visar bilen runt om och lämmna in det för lack istället, Blir nog snyggare ochså.

Kan du andas kan du dö.

43 Inlägg
28 september 2007
Trådstartare
#4
_Wallis_ skrev:
Varför dekaler? Det är väll lika bra att få det lackat? Skaffa bilder som visar bilen runt om och lämmna in det för lack istället, Blir nog snyggare ochså.
Ja det blir säkert mkt snyggare men det kommer nog kosta ganska så mkt mer ! wink Men bra idé om jag hade haft mer pengar!


111 Inlägg
29 september 2007
#5
Står en på taket vid karstorps bildemontering om du behöver inspiration big_smile
Senast redigerat av t5henke (29 september 2007)


Utanlem
895 Inlägg
29 september 2007
#6
t5henke skrev:
Står en på taket vid karstorps bildemontering om du behöver inspiration big_smile
den har man gått o suktat sig efter länge... fin den e big_smilebig_smilebig_smile


Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
29 september 2007
#7
Första jag kom att tänka på är hur ofantligt dyrt det kommer bli.

Men riktigt coolt om du lyckas!

Om du börjar så se till att få upp en projekttråd här i forumet sen. Kommer garanterat att följa ditt arbete smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

///M-Power
1 032 Inlägg
27 mars 2011
#8
Tjena! Jag har också funderat på att göra en Volvo 850 BTCC Replika av en Volvo 850 T5. Men är det någon som vet var man kan hitta bl.a. front-spoilern till den?



Sök