3437
Sök

Någon som vet nån bra sida där man kan beställa billarm?

332 Inlägg
3 april 2010
Trådstartare
Är på jakt efter o köpa larm till bilen men vet inte riktigt någon bra sida fast ja googlat, någon som vet nån bra sida me billarm? smile

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
3 april 2010
vikinglarm.se ?

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

332 Inlägg
3 april 2010
Trådstartare
jo jag är inne där o kikar,hitta ett för 895kr men vette fan om det kan va nå? vill inte ha värstinglarmet på bilen heller. Men det larmet passar det till alla bilar? fan noll koll på sånt hära

64 Inlägg
3 april 2010
HBB skrev:
jo jag är inne där o kikar,hitta ett för 895kr men vette fan om det kan va nå? vill inte ha värstinglarmet på bilen heller. Men det larmet passar det till alla bilar? fan noll koll på sånt hära

Tyvärr så passar det inte till en gammal 740 wink

332 Inlägg
3 april 2010
Trådstartare
haha babyboy äre du:))) men  vad äre för larm som passar min bil då ? finns ju hur mkt osm helst:(
Senast redigerat av HBB (3 april 2010)

64 Inlägg
3 april 2010
HBB skrev:
haha babyboy äre du:))) men  vad äre för larm som passar min bil då ? finns ju hur mkt osm helst:(

klart den borde passa din bil tongue jag va ju bara ironisk tongue

332 Inlägg
3 april 2010
Trådstartare
thompen skrev:
HBB skrev:

klart den borde passa din bil tongue jag va ju bara ironisk tongue

haha okej men nu har ja nyss beställt ett larm te bilfan så hoppas de funkar;P
Senast redigerat av HBB (3 april 2010)

4 005 Inlägg
3 april 2010
Ehm. smile

Om du inte ens vet att larm är universalt och passar alla bilar, så har du förmodligen inte de tillräckliga kunskaperna inom bil-el för att kunna koppla in det.

Vikinglarms produkter har även urusla beskrivningar och många larminstallatörer ryggar för deras produkter. Men de är onekligen billiga och carvox (märket på deras larm) är riktigt stora och bra. 2-vägslarm är roligt!

Skulle föreslå dig att du kontaktar någon av vikinglarms återförsäljare som kan installera larmet åt dig (såvida du inte har kompetensen att installera det såklart!)

HEEELT hopplöst att felsöka larm när någon amatör har installerat det. sad

332 Inlägg
7 april 2010
Trådstartare
Nej jag har inte riktigt kunskap om det där med larm o koppla in;P men har beställt ett larm nu iaf o kommer få hjälp o koppla in det sen:)

8 Inlägg
28 mars 2011
http://www.autowatch.se

Autowatch är nya namnet på Foxguard och säljer bara godkända SSF billarm...

83 Inlägg
28 mars 2011
Men man får ej motera det själv va? då gäller väl inte försäkringen eller är ja helt ute?tongue

332 Inlägg
28 mars 2011
Trådstartare
Har beställt från vikinglarm.se, tjuter satan och funkar as bra:) men av ett helvete o montera...

Sök