mackyfr skrev:
Fick ett vettigt PM:
Hej
Mitt namn är Anita, jag är lång och sexig ung flicka, efter att ha läst din profil, kommer jag vilja ha en relation med dig, kan du skriva till mig på
anita2atif01@yahoo.com
vi kan börja därifrån, även jag kommer att skicka er min bild,
kommer jag att vänta eftersom jag har något mycket viktigt att berätta för dig, ta hand och massor av
kärlek, Gud välsigna
(anita2atif01@yahoo.com)
Anita
Den som skrivit var vänlig att översätta till engelska också!
Självklart har jag mailat min framtida fru.
Hehehe
"Mackyfr jag har något att berätta, jag heter egentligen inte Anita utan jag heter Bertil och jag vill bara säga att jag har lånat lite bensin ifrån din bil, det var lite som en kul grej du vet, grabbar emellan, så bli inte arg om det är brytmärken på din tanklucka och bilens tank är tom. Jag lovar att betala tillbaka någon gång, kanske, jag är inte säker, det var ju ändå bara 50 liter bensin. Gud välsigne dig.
Senast redigerat av Slash (26 mars 2011)
Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!