2776
Sök

Martins GSI 16V "Tryme" in alternative colors :)

Rallyförare
1 075 Inlägg
Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
412 Inlägg
15 september 2005
nice;)

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›

Kadett Freak
129 Inlägg
16 september 2005
Min bil blev ju rätt snygg tongue gilla den gröna big_smile tackar så mkt för det johan smile
Senast redigerat av Martin83 (16 september 2005)

Kadett GSi 16v

200sx Driver
366 Inlägg
16 september 2005
Snyggt big_smile

-=Nissan 200sx s13 =-

Kadett Freak
129 Inlägg
16 september 2005
Kolla gärna in min bil och rösta/kommentera

Kadett GSi 16v

75 Inlägg
18 september 2005
Riktigt coolt! Men vad står det i regbeviset? Bil: Opel Kadett GSI Färg: Vet ifan? Ja hade en leksaksbil som ändrade färg när man doppade den i varmvatten.. Vad kostade lackeringen? (mer än lite datorredigerande) hehe.
Senast redigerat av RobinalginGolf2 (18 september 2005)

Har bytt namn till ''Robininfocus'' pga bilbyte..

26 Inlägg
18 september 2005
Tänkte just på samma som robin :S

Kadett Freak
129 Inlägg
19 september 2005
RobinalginGolf2 skrev:
Riktigt coolt! Men vad står det i regbeviset? Bil: Opel Kadett GSI Färg: Vet ifan? Ja hade en leksaksbil som ändrade färg när man doppade den i varmvatten.. Vad kostade lackeringen? (mer än lite datorredigerande) hehe.

Färgen är Laserblå..bilden är photoshoppad av min polare johan smile

Kadett GSi 16v

75 Inlägg
19 september 2005
Martin83 skrev:
RobinalginGolf2 skrev:

Ja de va riktigt bra gjort iallafall, ja gick på det, men kollar man så är skuggor och omgivning är exakt samma på alla kort. I vilket Photoshop är det gjort? /Robin. ps kolla in mitt ljudbygge i min Golf ds.

Har bytt namn till ''Robininfocus'' pga bilbyte..

Kadett Freak
129 Inlägg
20 september 2005
RobinalginGolf2 skrev:
Martin83 skrev:
RobinalginGolf2 skrev:

Ja de va riktigt bra gjort iallafall, ja gick på det, men kollar man så är skuggor och omgivning är exakt samma på alla kort. I vilket Photoshop är det gjort? /Robin. ps kolla in mitt ljudbygge i min Golf ds.

Okey smile visst blev det bra..men lite väl bra för att va riktigt:P ingen aning vilket photoshop han har gjort det i..

Kadett GSi 16v

Sök