2690
Sök

Disstråden!

Smålänning
7 887 Inlägg
29 december 2006
Vill dissa alla jävla småbarn som krossar glasflaskor på vägar och cykelvägar!

Och alla jävla gubbar och rullskidåkare som inte ens har en tanke på att se sig för när dom ska över vägen! Oftast inte ens på ett övergångsställe!

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

62 Inlägg
29 december 2006
jag vill dissa folk som kör 100-110km/h i vänsterfilen på e4an! eller folk som kör under hastigheten/ligger mitt i vägen på en bred väg utan två markerade körfält. man får ju inte köra om på höger sida då =/

Alla är vi nybörjare första gången.

410 Inlägg
29 december 2006
Vill dissa kattfan som går på huven på bilarna hemma. repat min huv och vandrat på syrrans A6:a båda bilarna var helt rena dagen efter så är de fulla med tass avtryck o repor mmm mums.

452 Inlägg
29 december 2006
Vill dissa små skitar som är överkaxiga och uppkäftigare än fan!
Vill även dissa jävla klåpare som inte kan skilja på ditt och mitt och har inget annat att göra om kvällarna än att vandelisera våra kära ögonstenar, bilar!

Vill dissa den blå regeringen pga höjda avgifter som inte är så lätta att lösa om man skulle bli arbetslös!

671 Inlägg
29 december 2006
Raised skrev:
Vill även dissa jävla klåpare som inte kan skilja på ditt och mitt och har inget annat att göra om kvällarna än att vandelisera våra kära ögonstenar, bilar!

Ja jävlar vad jag dissar den idioten som vandaliserar min bil emellanåt, är det inte äpplen i avgasröret så är det ägg på rutan, stulna ventilhatter... DOM KOSTAR 20 SPÄNN PÅ BILTEMA KÖP EGNA IDIOT... å framförallt dissar jag dej för att du vek min reg. skylt... vem fan tänker ens tanken att förstöra nåns reg. skylt? Om du tycker att jag har gjort dej nått så kom å säg det då...

Second is the first loser

34 Inlägg
29 december 2006
Jag vill dissa idioten som tröck in min bakdörr på ICA parkeringen och sedan avvek från platsen utan att kontakta mig.
Vill även gnälla på pensionärer som har så jävla gott om tid men ändå endast hinner gå på affärer och banker när vi knegare har lunch, bra tajmat sandhuvven

våga vägra framhjulsdrift

med lem
1 147 Inlägg
29 december 2006
aha då vill jag dissa avskrap som hypar sig själva

och även fd flickvänner som tror dom e så jävla coola o snygga bara för man gett dom för mycket självförtroende när man vatt ihop me dom.

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

Kettunen
29 december 2006
Trådstartare
Dissa VOLVO!!!! = Vi Orsakar Landets Värsta Olyckor tongue
FORD= Familjen Olssons Rullande Dass big_smile
SAAB = Skapade Av Arbets Blinda

410 Inlägg
30 december 2006
dallelito skrev:
aha då vill jag dissa avskrap som hypar sig själva

och även fd flickvänner som tror dom e så jävla coola o snygga bara för man gett dom för mycket självförtroende när man vatt ihop me dom.

Så sant så kunde inte sagt det bättre

SSS -12
3 217 Inlägg
30 december 2006
Jag vill dissa folk som bara håller med...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

340 Inlägg
30 december 2006
jag vill dissa freddeponken som startade den här tråden för att jag alltid måste dammsuga min vardagsrumsmatta när han käkat nått hos mig...

340 Inlägg
30 december 2006
sedan vill jag dissa asse för att han särskriver bussförare...och lite andra saker också

FreddeK
30 december 2006
Trådstartare
tjompa skrev:
jag vill dissa freddeponken som startade den här tråden för att jag alltid måste dammsuga min vardagsrumsmatta när han käkat nått hos mig...

Jag kan inte rå för att det stället du valde har smuliga pizzor! jag vill dissa Tjompa för att han luktar bajs tjänar mindre än vad jag gör! du är mer ovärdare än mig!!haha
Å du...testa att kom hit och hälsa på någon gång, det vore trevligt, kan lätt leva med några ynka smulor om brollan hälsar på! kram ( din f**ta)

340 Inlägg
30 december 2006
Freddeponken skrev:
tjompa skrev:

Jag kan inte rå för att det stället du valde har smuliga pizzor! jag vill dissa Tjompa för att han luktar bajs tjänar mindre än vad jag gör! du är mer ovärdare än mig!!haha
Å du...testa att kom hit och hälsa på någon gång, det vore trevligt, kan lätt leva med några ynka smulor om brollan hälsar på! kram ( din f**ta)

Jag har försökt att hälsa på dig men jag gick vilse i mörkret, när jag var hemma hos dig sist så stukade jag foten på din intorkade kebabpizza som låg på golvet samt sträckte låret då jag försökte hitta din soffa...

FreddeK
30 december 2006
Trådstartare
tjompa skrev:
Freddeponken skrev:
tjompa skrev:

Jag har försökt att hälsa på dig men jag gick vilse i mörkret, när jag var hemma hos dig sist så stukade jag foten på din intorkade kebabpizza som låg på golvet samt sträckte låret då jag försökte hitta din soffa...

haha ja det är ju fan sant! men du...pizzan är slängd och du kan få låna min ficklampa så du hittar!

Administratör
11 960 Inlägg
30 december 2006
Freddeponken skrev:
tjompa skrev:

Nog för att ni är bröder, och att jag känner er båda, men håll det där snacket över telefon eller nått. Det hör inte hemma här i forumet...

Låser den här tråden nu.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök