3906
Sök

Hjälp kenwood kvt-627dvd

1 163 Inlägg
14 april 2011
Trådstartare
Hejsan!

i morse var jag med om en tråkig grejj då jag startade bilen å stereon sattes igång som vanligt... å så står det på skärmen som fälls upp att ja ska ansluta en kabel... och kenwood har såkallade "hide away box" , så jag kollade där och det hade runnit in vatten i den.. stängde av å värmde den med värmepistol... å rengjorde med elektronik rengöring... satte i allt igen å då kom menyer å allt upp men började blinka när jag gick in på "dvd" eller annat när skivan började rulla igång,, och kommer inget ljud ur högtalarna eller så...

Vad ska jag göra? anatar att den är bränd... hur kan man få tag i en ny? söker som en idiot rent ut sagt... väldigt tacksam för all hjälp nu...

Mvh håkan

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!

1 Inlägg
6 851 Inlägg
15 april 2011
Kontakta företaget som du köpt den av. De kan kontakta Kenwood/AR Audio och se vad som kan göras.

1 163 Inlägg
16 april 2011
Trådstartare
TT-Avant skrev:
Kontakta företaget som du köpt den av. De kan kontakta Kenwood/AR Audio och se vad som kan göras.

mjo köpte den begagnad så har lite svrt å hitta hur man ska gå till väga hmm

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!

6 851 Inlägg
16 april 2011
ok. Men om du tar dej till en Kenwood ÅF så ska de kunna hjälpa deej att få kontakt med AR Audio som sedan kan ge dej bättre svar.

1 163 Inlägg
17 april 2011
Trådstartare
TT-Avant skrev:
ok. Men om du tar dej till en Kenwood ÅF så ska de kunna hjälpa deej att få kontakt med AR Audio som sedan kan ge dej bättre svar.

tackar!smile få försöka få tag i någon:) hoppet kanske ej e helt kört smile

Sök