3003
Sök

Audi org sprut till 500hk?

Audiot
72 Inlägg
29 april 2011
Trådstartare
torpis skrev:
N0rstr0m skrev:
jo men du får även tänka på dem som inte har kunskapen om att kanske dra om till ett helt nytt sprut. Det är inte bara å bara...

Jag kan faktiskt inte tänka på dem. Jag kan aldrig försvara att göra någonting dåligt pga okunskap/oengagemang(av ena eller andra anledningen).

ne men då är de problemet löst iaf, du behöver inte tänka på allt vanligt folk som kanske inte har tid att dra om ett helt nytt sprut, PUNK slut innan det blir en massa tjaffs.

Så härmed diskuterar vi sprut till Audi.

Forummoderator
10 576 Inlägg
29 april 2011
lelleal skrev:
torpis skrev:
lelleal skrev:
tror bara du ska va märkvärdig

Det är du hjärtligt välkommen att tro :-)

var för tog du inte ner och byggde om till rwd 4 wd och gjorde de riktigt när du skulle bygga prestanda bil och gjorde de riktigt ?

Nu förstår jag inte vad du far efter?  Jag kör visst 4x4 där jag anser det hjälpa prestandan. http://www.garaget.org/?car=189191

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

1 150 Inlägg
29 april 2011
torpis skrev:
lelleal skrev:
torpis skrev:

Det är du hjärtligt välkommen att tro :-)

var för tog du inte ner och byggde om till rwd 4 wd och gjorde de riktigt när du skulle bygga prestanda bil och gjorde de riktigt ?

Nu förstår jag inte vad du far efter?  Jag kör visst 4x4 där jag anser det hjälpa prestandan. http://www.garaget.org/?car=189191

du vet va ja mena spela inte dum

Forummoderator
10 576 Inlägg
29 april 2011
lelleal skrev:
torpis skrev:
lelleal skrev:

du vet va ja mena spela inte dum

jag tror vi styr tillbaka till topic där. det är ju trots allt avancerad motorteknik det skall handla om.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

904 Inlägg
3 maj 2011
Jag håller med Torpis!

Själv köpte jag ett Nira i3+ när det kostade nästan 16 tusen för bara boxen. Nu är det nedsatt till 9900kr!!!
Sedan lät jag samma kille som jag köpte det av (Thomas på CP-service.se) installera det. Det gick på runt 5000kr om jag minns rätt.

Helt ny kabelhärva till Nirat å de är så snyggt å rent under huven!
I samma veva behöll vi original härvan som har hand om Hastighetsmätare, oljetryck,  oljetemp med mera så allt funkar som original i bilen! Hur nöjd som helst! Å inte ett problem med sprutet öht.

Jag kan starkt rekommendera att dra ny kabelhärva så man slipper problem!

De ska va gött å leva

Sök