4121
Sök

Ska du titta på Fast & Furious 5?

1 863 Inlägg
4 maj 2011
Trådstartare
Nu har jag sett filmen. Som actionfilm var den helt okej men i fast&furious serien var den totalt värdelös, ser fräckare bilar om jag tittar ut på gatan.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

:-)
367 Inlägg
4 maj 2011
Jag fullkomligt älskade filmen!

Men ville ha mer race och plastraketer men det kommer väl en annan gång.

Os Difuntos
1 822 Inlägg
5 maj 2011
SÄMSTA JÄVLA SKETFILMEN!!! Visste ju innan att den skulle suga men det här var fan vidrigt... Om man tycker Vin Diesel är en träig och allt igenom värdelös skådespelare vänta ni bara tills ni får se The Rock i denna film hahah herrejävlar.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

4 767 Inlägg
5 maj 2011
baca skrev:
SÄMSTA JÄVLA SKETFILMEN!!! Visste ju innan att den skulle suga men det här var fan vidrigt... Om man tycker Vin Diesel är en träig och allt igenom värdelös skådespelare vänta ni bara tills ni får se The Rock i denna film hahah herrejävlar.

Låter som att jag kommer vänta tills den kommer ut på BR istället för att offra en kväll till biobesök.. smile

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

345 Inlägg
5 maj 2011
Uttelito skrev:
Ska se den, troligen inte på bio, känns så sjukt ovärt att sitta i en stinkande sal och kolla på en film med för högt ljud och dålig bild med massa folk som sitter och praslar med godis och är allmänt störande wink

Är väldigt osäker på om det blir en bra film däremot, känns som om dom mjölkat ur denna "serie" redan vid andra filmen.

börjar du bli gammal? ;D

Supra Club Sweden

Legitimerad besserwisser
921 Inlägg
5 maj 2011
666_Beast skrev:
Nu har jag sett filmen. Som actionfilm var den helt okej men i fast&furious serien var den totalt värdelös, ser fräckare bilar om jag tittar ut på gatan.

Det är ju sagt sedan de började spela in den att den inte skulle vara "ytterligare en film i F&F-serien".

Men jag håller med dig, som en självstående actionfilm var den helt okej men ingen sensation... Bra att den var ordentligt genomtänkt dock.

Kung
603 Inlägg
5 maj 2011
RoberthR skrev:
Uttelito skrev:
Ska se den, troligen inte på bio, känns så sjukt ovärt att sitta i en stinkande sal och kolla på en film med för högt ljud och dålig bild med massa folk som sitter och praslar med godis och är allmänt störande wink

Är väldigt osäker på om det blir en bra film däremot, känns som om dom mjölkat ur denna "serie" redan vid andra filmen.

börjar du bli gammal? ;D

Är 24 så nja, har dock aldrig gillat bio wink

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.

2 182 Inlägg
5 maj 2011
Som redan skrivits så har det bara blivit sämre med varje film, ibland så undrar man om inte skulle tagit slut efter 2 filmer tongue

Vad som räknas som storfilm verkar numera gå på hur mycket filmen kostat att göra tongue

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

German Engineering
9 083 Inlägg
5 maj 2011
Såg filmen idag, tycker att den är riktigt bra big_smile
Senast redigerat av CarpeDiem (5 maj 2011)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

420 Inlägg
5 maj 2011
Haha skojar folk eller? Dom har sagt tusen gånger innan att det inte ska vara en töntig race film utan action i blandat med lite race.

Och detta är en riktigt kanonrulle. Ni som säger annat bor förmodligen på landet och gillar 2 fast 4 saab filmer...

2 182 Inlägg
5 maj 2011
Jimmylainen skrev:
Haha skojar folk eller? Dom har sagt tusen gånger innan att det inte ska vara en töntig race film utan action i blandat med lite race.

Och detta är en riktigt kanonrulle. Ni som säger annat bor förmodligen på landet och gillar 2 fast 4 saab filmer...

Vill du veta en hemlis??

Folk har olika smak och tycker olika wink

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

420 Inlägg
5 maj 2011
Niklas1987 skrev:
Jimmylainen skrev:

Vill du veta en hemlis??

Nej!

1 080 Inlägg
5 maj 2011
Jimmylainen skrev:
Niklas1987 skrev:
Jimmylainen skrev:

Vill du veta en hemlis??

Nej!

Detta är fanimej humor lol lol , eller är det bara jag?

The sooner you fall behind, the more time you have to catch up.

Kung
603 Inlägg
5 maj 2011
Tror att har man höga förväntningar kommer man bli besviken, ungefär som när man ska möta nån brud man träffat på internet för första gången..

Iallafall, tror som sagt inte filmen kommer bli någon höjdare, kan navy seals få tag i världens mest efterlysta man (bin laden) så borde väl endå något random anti blah blah team med the rock i ledningen kunna ta fast ett gäng snorungar i snabba bilar, eller? smile

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.

1 582 Inlägg
5 maj 2011
Såg filmen igår och jag älskade den smile

För er som inte såg hela slutet så kommer det komma en F & F 6 + att "Letty" lever cool

Girls go fast
893 Inlägg
6 maj 2011
Såg den igår och jag tyckte den var bra smile Visst de kunde vart mera race men annras var den bra smile

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874

964 Inlägg
7 maj 2011
Såg denna film i onsdags med 10 andra och alla tyckte den var otroligt bra.
Och då har vi väldigt olika bilintressen.

Underhållande som fan och visst inte lika mycket bilar men nämn någon Annan film med mera bilar?.

Men hade det varit lite volvo så hade väll alla här tyckt den var kanon wink
The rock jagar vin diesel med en rostig 240 hehe
Vattnas det haha

Söker ni dekaler eller material till bilmässor?
Gå in på DEKORTEKNIK.COM
Eller följ oss på Facebook:
Gå in och gilla!

Sök