3862
Sök

Vingåkraträffen

12 Inlägg
26 maj 2011
Trådstartare
Får helt vanliga bilar ställas ut tex Volvo V70 T5 summum helt orginal ?
Senast redigerat av RJ_volvo (26 maj 2011)

Bilvårdstönt.
1 109 Inlägg
26 maj 2011
Ursäkta frågan, men varför vill du ställa ut den?

Vill jag se en V70 T5 som är helt original så går jag till IKEAs parkering.

Mvh. David.

Bygger rolig bil. :)

12 Inlägg
26 maj 2011
Trådstartare
Smart svar ! jag hadde nog svarat på något liknande sätt.
Svar på varför:  man behöver inte stå parkerad som i en sillburk på parkeringen, helt enkelt för att slippa skador på lacken .

Bilvårdstönt.
1 109 Inlägg
26 maj 2011
Ska jag vara helt ärlig så är nästan risken för skador på lacken större på själva utställningsområdet än på parkeringen. Bilarna står ganska tajt och folk springer mellan bilarna och är inte direkt försiktiga med väskor och jackor.

Mvh. David.

Bygger rolig bil. :)

12 Inlägg
26 maj 2011
Trådstartare
Ska du ställa ut ditt bilbygge på vingåkraträffen ?
Ska dit i år första gången på vingåkra.

7 278 Inlägg
26 maj 2011
Vill du ställa ut bilen för att slippa skador?...
Det var väl en, hum, intressant anledning.
Det är väl bara att testa skicka en anmälan till dom och se ifall dom godkänner bilen eller inte.

475 Inlägg
27 maj 2011
RJ_volvo skrev:
Smart svar ! jag hadde nog svarat på något liknande sätt.
Svar på varför:  man behöver inte stå parkerad som i en sillburk på parkeringen, helt enkelt för att slippa skador på lacken .

har aldrig varit ett problem där ang skador på lacken.
står mycket "utställnings" bilar där på parkeringen och dom flesta (99%) är förstånd så dom skadar inte lacken på andras bilar:P

plus det finns en FIN FIN björk där och jag har ett snöre i bilen big_smile

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

Forummoderator
10 576 Inlägg
27 maj 2011
2§ När du startar en ny tråd
Viktigt: Skriv en korrekt formulerad rubrik som tydligt beskriver vad tråden handlar om. Trådar som inte följer rubrikanvisningarna stängs eller raderas utan förvarning. Se rubriksanvisningarna (3§ och 4§).
Trådar och inlägg skall skrivas i för ämnet lämpligast forum. Samma inlägg får inte postas i flera forum (s.k. korspostning).

3§ Rubriksanvisningar: Allmänna
Informativt och beskrivande - Det är viktigt att läsaren snabbt kan bilda sig en uppfattning om vad tråden handlar om innan man läst inlägget. Därför är det viktigt att få med trådens syfte direkt i rubriken genom en tydlig formulering. Det ger dig bästa möjliga respons. Var övertydlig!
Ej kort och generellt - Rubriker som "Hjälp", "Trim?", "Nån som vet?" eller annat intetsägande som "Kolla in den här" är inte godkända.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök