vad det gäller att de ska in i din bil o rota så har de rätt till det hade samma problem tidigare men dock så måste de rina o be om tillstånd om det inte bara rusa in i din bil, det hände mig en gång o då vart jag som de men jag slogs nästan med de för det tills de förklarde för mig att de inte har rätt till det om de inte misstänker att du har vapen eller kanark ect. plus så måste de ringa in till deras chef o få tillstånd om det inte annars.
själv trode jag inte att de ringde o fick nån tillåtelse eftersom de tvekade då jag sa att jag kommer att stämma de efter det, men till slut gav jag mig o sa kolla efter va ni vill. men som sagt om du inte låter de undersöka din bil så måste de låsa den o sen kommer en bärgar bil o hämtar den till deras station o där undersöker de den, vill du bli utan bil ett tag så vägra då, men vill du att det går smidit så låt de kolla efter va de vill.
va det gäller att man måste stänga av bilen när de stannar dig på olika platser i allmenheten, så tror jag att lagen e på deras sida faktiskt.
Vi tycker olika vet jag, that's it