3723
Sök

Söker någon/företag som mappar Autronic SM4 i göteborgstrakterna

1 101 Inlägg
12 juli 2011
Trådstartare
Som topic skulle behöva ngn som är van vid att jobba med dessa sprut för att se över en mapp

tips på personer företag är välkommna!

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet

Hertig
182 Inlägg
12 juli 2011
Jag hade åkt till Maxxtuning istället. De mappade mitt SM2 med 500R och det gick som smort, inte ett spikmärke i kolvar efter 1½ år.

1 101 Inlägg
12 juli 2011
Trådstartare
hmm saken är den att PPF la nyligen en mapp på bilen så är osäker på att de är mappen som spökar tongue

www.nogs.se
200a Projektet

104 Inlägg
13 juli 2011
Per Johansson i Trollhättan!

Mvh. Rocko
* Volvo 960 -92, * VW Caddy 1,6 TDi -14 * Volvo 945 Turbo -95

Med-lem
69 Inlägg
14 juli 2011
Woojen skrev:
hmm saken är den att PPF la nyligen en mapp på bilen så är osäker på att de är mappen som spökar tongue

Vad är symtomen då? smile

..men det är fräckt!

1 101 Inlägg
14 juli 2011
Trådstartare
Lite orolig på låga varv å vid icke belastning som gått över till även belastning men har hittat lite spruckna silicon stumpar så ska byta å se ifall de gör susen

www.nogs.se
200a Projektet

Med-lem
69 Inlägg
15 juli 2011
Woojen skrev:
Lite orolig på låga varv å vid icke belastning som gått över till även belastning men har hittat lite spruckna silicon stumpar så ska byta å se ifall de gör susen

Hur ligger a/f?

..men det är fräckt!

1 101 Inlägg
15 juli 2011
Trådstartare
Vad är a/f? xD

www.nogs.se
200a Projektet

1 101 Inlägg
15 juli 2011
Trådstartare
Ah misstänkte de, Köpte en AEM bredbandslambda som ska kopplas in men fett går den verkar de som då de luktar oförbränd soppa å avgassmäller lite titt som tätt tongue , men återstår å se! ska se ifall de är läckage som spökar först smile får nog bredbandslambdan på måndag smile

www.nogs.se
200a Projektet

Hertig
182 Inlägg
15 juli 2011
Jag hade kunnat kika på det också ev. då jag mappat en del Autronic. Om jag lyckas hitta en bra usb-comport-omvandlare.

1 101 Inlägg
15 juli 2011
Trådstartare
Snelhest skrev:
Jag hade kunnat kika på det också ev. då jag mappat en del Autronic. Om jag lyckas hitta en bra usb-comport-omvandlare.

Hade ju varit guld värt! Ska först provtrycka systemet så de inte är för att laddet pyser ut på vägen wink, sen även på med bblambdan, Funkar inte något av de så hade jag tänkt att man eventuelt skulle kunna se vad som händer när den "hostar" via live logg i datan?

www.nogs.se
200a Projektet

Hertig
182 Inlägg
15 juli 2011
Har du lambdamätaren igång så kan vi kika på den och ha igång sprutet på datorn samtidigt så borde man nog kunna hitta något om det är pga. det.

Sök