VR6_Sandnes skrev:Tjena!Har tänkt att tona mina sidoblinkers i samma ton som baklyktorna. Finns det färdig toningsspray att köpa eller hur funkar det? Och är det lagligt eller måste man byta glas innan besiktning?
Children-Of-Bodom skrev:VR6_Sandnes skrev:Tjena!Har tänkt att tona mina sidoblinkers i samma ton som baklyktorna. Finns det färdig toningsspray att köpa eller hur funkar det? Och är det lagligt eller måste man byta glas innan besiktning?Håll dom orginal o köp " smoke " tonade som e lagliga . tror det kostar 300kr på mh styling tex...
beckstroem skrev:Children-Of-Bodom skrev:VR6_Sandnes skrev:Tjena!Har tänkt att tona mina sidoblinkers i samma ton som baklyktorna. Finns det färdig toningsspray att köpa eller hur funkar det? Och är det lagligt eller måste man byta glas innan besiktning?Håll dom orginal o köp " smoke " tonade som e lagliga . tror det kostar 300kr på mh styling tex...aa och dom är vita i grunden om man kan säga så va ? Skulle vara mycket bättre då topic-skrivaren har orange sidoblinkers..
granadadr skrev:näe blir bra om man är försiktig å inte sprutar på så mkt