4508
Sök

Tona sidoblinkers

43 Inlägg
17 augusti 2011
Trådstartare
Tjena!

Har tänkt att tona mina sidoblinkers i samma ton som baklyktorna. Finns det färdig toningsspray att köpa eller hur funkar det?

Och är det lagligt eller måste man byta glas innan besiktning?

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
17 augusti 2011
VR6_Sandnes skrev:
Tjena!

Har tänkt att tona mina sidoblinkers i samma ton som baklyktorna. Finns det färdig toningsspray att köpa eller hur funkar det?

Håll dom orginal o köp " smoke " tonade som e lagliga . tror det kostar 300kr på mh styling tex...

C H E V R O L E T <3

871 Inlägg
17 augusti 2011
Children-Of-Bodom skrev:
VR6_Sandnes skrev:
Tjena!

Håll dom orginal o köp " smoke " tonade som e lagliga . tror det kostar 300kr på mh styling tex...

aa och dom är vita i grunden om man kan säga så va ? Skulle vara mycket bättre då topic-skrivaren har orange sidoblinkers..

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
17 augusti 2011
beckstroem skrev:
Children-Of-Bodom skrev:
VR6_Sandnes skrev:
Tjena!

aa och dom är vita i grunden om man kan säga så va ? Skulle vara mycket bättre då topic-skrivaren har orange sidoblinkers..

Precis.
Ja spray orangea blir bara bäcksvart i princip.

C H E V R O L E T <3

871 Inlägg
18 augusti 2011
granadadr skrev:
näe blir bra om man är försiktig wink å inte sprutar på så mkt smile

Ja men blir ju långt ifrån lika fint som vita som är röktonade wink Annars har du ju rätt tongue

43 Inlägg
18 augusti 2011
Trådstartare
Okej, jag ska försöka leta efter röktonade då.

Tack för hjälpen!

Sök