1. Kapa fjädrarna något varv iaf.. 2. Värm upp all grå plast med värmepistol, så du får tillbaka lite svärta i det.
Det var vad jag kom på spontant, men helt övertygad om att några kan fylla på..
(3.) Jag kortade fästena till stolen, så jag satt pisslågt. (Va lite jobbigt att sitta gubbhögt när man är 2 meter lång.. ) Kan ju vara ett tips om du vill ha ett gott stuk när du sitter i bilen!
Man kan bygga om den till cab. Eller såga upp en stor fin taklucka. Eller byta plats på alla hjulen. Eller plocka ur ena bakbältet och luckan till handskfacket. Eller plocka ur nackskydden. Eller måla om varningstriangeln. Eller ge bort den till en finsk zigenare. Eller en polsk zigenare. Eller tvätta mattorna. När jag tänker efter finns det väldigt mycket man kan göra med en bil.
Man kan bygga om den till cab. Eller såga upp en stor fin taklucka. Eller byta plats på alla hjulen. Eller plocka ur ena bakbältet och luckan till handskfacket. Eller plocka ur nackskydden. Eller måla om varningstriangeln. Eller ge bort den till en finsk zigenare. Eller en polsk zigenare. Eller tvätta mattorna. När jag tänker efter finns det väldigt mycket man kan göra med en bil.
HAHA. *Never ending laugh*. Hade jag druckit någon alkohol så hade jag nog skrattat så jag kissat(Pissat) ner mig.
Edit: Jag skulle ha pissat ner mig!
Senast redigerat av GreenSaabel (10 september 2011)
HAHA. *Never ending laugh*. Hade jag druckit någon alkohol så hade jag nog skrattat så jag kissat ner mig.
Ursäkta, men "kissa"? Tjejer kissar. Killar PISSAR