4733
Sök

Saker man kan göra på Golf mk2 utan kostnad? Tillgång till de mesta!

Audis in Scandinavia
1 342 Inlägg
10 september 2011
Trådstartare
Tjenare, Eftersom man har lite å göra nu i helg så tänkte ja pyssla med kärran.

Vad kan man göra med en mk2a helt gratis typ? Har tillgång till det mesta typ ramp, svets, ja allt..

Mvh!

Audis in Scandinavia Crew

517 Inlägg
10 september 2011
1. Kapa fjädrarna något varv iaf..
2. Värm upp all grå plast med värmepistol, så du får tillbaka lite svärta i det.

Det var vad jag kom på spontant, men helt övertygad om att några kan fylla på..

(3.) Jag kortade fästena till stolen, så jag satt pisslågt. (Va lite jobbigt att sitta gubbhögt när man är 2 meter lång.. ) Kan ju vara ett tips om du vill ha ett gott stuk när du sitter i bilen!

Audis in Scandinavia
1 342 Inlägg
10 september 2011
Trådstartare
Tack, Sitter klockrent i den, Är inte så lång tongue

Plasten är svart, Gått runt med bumper shine smile

Tänkte kapa fram något varv så den får ett stuk. Bakdämparna är slut så blir jämnt med att kapa fram tills man slänger på coils till våren tongue

1 758 Inlägg
10 september 2011
Man kan bygga om den till cab. Eller såga upp en stor fin taklucka. Eller byta plats på alla hjulen. Eller plocka ur ena bakbältet och luckan till handskfacket. Eller plocka ur nackskydden. Eller måla om varningstriangeln. Eller ge bort den till en finsk zigenare. Eller en polsk zigenare. Eller tvätta mattorna.
När jag tänker efter finns det väldigt mycket man kan göra med en bil.

Audis in Scandinavia
1 342 Inlägg
10 september 2011
Trådstartare
Ja där satt den! Ska iväg till bärplockarna imorgon och skänka bort den, Kan ju även passa på att skicka med full tank?

Etropx
19 Inlägg
10 september 2011
schnauz skrev:
Man kan bygga om den till cab. Eller såga upp en stor fin taklucka. Eller byta plats på alla hjulen. Eller plocka ur ena bakbältet och luckan till handskfacket. Eller plocka ur nackskydden. Eller måla om varningstriangeln. Eller ge bort den till en finsk zigenare. Eller en polsk zigenare. Eller tvätta mattorna.

HAHA. *Never ending laugh*. Hade jag druckit någon alkohol så hade jag nog skrattat så jag kissat(Pissat) ner mig.

Edit: Jag skulle ha pissat ner mig! big_smile
Senast redigerat av GreenSaabel (10 september 2011)

Saab 9000 2.0T 16 -1993

9 Inlägg
10 september 2011
GreenSaabel skrev:
schnauz skrev:

HAHA. *Never ending laugh*. Hade jag druckit någon alkohol så hade jag nog skrattat så jag kissat ner mig.

Ursäkta, men "kissa"? Tjejer kissar. Killar PISSAR smile

Sök