3321
Sök

dax för nu bil å behöver lite information om modeller

146 Inlägg
22 januari 2007
Trådstartare
hej i dag när jag var ute på våra snorhala vägar belv jag på körd i sidan å tydligen var det mitt fel:( å hadde bara trafik försäkring:( och min lilla 323f av 90 års modell blev skrot .

så ny behöver jag en ny bil å jag funderar på   några modeller runt 20:000kr

mazda mx3 v6.  hur beter den sej på vägar och hur är rosten på dessa? kul bil att köra?

toyota celica 90-> rost? kul att köra?

eclipse 90-> motor? rost? kul?

prelude 92-> krabstyrning går sönder? motor? kul att köra?

och kom gärna med egna förslag ingen volvo bara  tack på förhand

194 Inlägg
22 januari 2007
Jag har en Fiat Uno Turbo från -89 som du kan få köpa. Det är en liten, röd och rolig bil som går som ett skott (om man vill). Allt är original i, och den är cool. Varmröd inredning, gråa säten med Turbo-brodyr med mera. Ny metallkat från American Racing, och helt nya bromsar runtom.

Den har bra väghållning, tar kurvorna lätt och behändigt. Det finns tre uppsättningar däck på fälg till den - vinterdäck på plåtfälg, sommardäck på AEZ-fälgar, sommardäck på originalfälgar med skorpionmärke.

Om man vill så är den ganska lätt att styla och greja med. Hör av dig om du är intresserad. Måste tyvärr bli av med lite bilar i mitt stall smile

Ford Mustang
You're an American classic -- fast, strong, and bold. You're not snobby or pretentious, but you have what it takes to give anyone a run for their money.

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
22 januari 2007
Psykdoktorn skrev:
Jag har en Fiat Uno Turbo från -89 som du kan få köpa. Det är en liten, röd och rolig bil som går som ett skott (om man vill). Allt är original i, och den är cool. Varmröd inredning, gråa säten med Turbo-brodyr med mera. Ny metallkat från American Racing, och helt nya bromsar runtom.

Den har bra väghållning, tar kurvorna lätt och behändigt. Det finns tre uppsättningar däck på fälg till den - vinterdäck på plåtfälg, sommardäck på AEZ-fälgar, sommardäck på originalfälgar med skorpionmärke.

Om man vill så är den ganska lätt att styla och greja med. Hör av dig om du är intresserad. Måste tyvärr bli av med lite bilar i mitt stall smile

Haha! Underbar bil det där! Ligger som en go-cart på vägen big_smile
Pappa hade en liknande bil, fast Renault 5 med värsting-motorn i. Rolig bil det!

Sen hur mkt status det är över dom är en heelt annan sak tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

146 Inlägg
22 januari 2007
Trådstartare
hehe tack för tipset men vil ha något japanskt igen och helst lite sportigt kom igen nu vill veta mer om dess fina bilar

194 Inlägg
22 januari 2007
Det kan väl vara status i att ha en italienare..? wink

Men visst, de är helt underbara att köra. Japanare vet jag inte så mycket om, så där måste jag ge mig smile

Ford Mustang
You're an American classic -- fast, strong, and bold. You're not snobby or pretentious, but you have what it takes to give anyone a run for their money.

146 Inlägg
22 januari 2007
Trådstartare
okej tack ändå.. nej jag e ganska kort så jag behöver små japanare:P och dom e roligare big_smile men tyvär avled ju min vid 11 tiden i dag:( snyft

194 Inlägg
22 januari 2007
Men Fiaten är liten smile

Nej, nu ska jag sluta terrorisera dig smile

Lycka till med billetandet!

Ford Mustang

2 594 Inlägg
22 januari 2007
ja men fan såg att du missat en modell vw bubbla klart som fasen att du ska ha en sån mannen min gröna är till salu 5000=snabb affär smile

146 Inlägg
23 januari 2007
Trådstartare
hehe morsan hadde blevit glad om jag köpt din bubbla hehe . men jag e tyvär mer för japanska bilar .. tacksam för alla svar å råd jag kan få.

http://www.blocket.se/vi/10669726.htm?ca=21_s

146 Inlägg
23 januari 2007
Trådstartare
hallå komigen nu

Smålänning
7 887 Inlägg
23 januari 2007
Toyota carina? Celicans motor i en femdörrarsbil som är hyfsat lätt big_smile . Driftsäkra och, enligt vad jag har hört, roliga att köra.

Annars så finns ju celican.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

146 Inlägg
25 januari 2007
Trådstartare
nej en kompis hadde en carina den   hadde väghålning som en strykbräda ungifär:S   e väldigt sugen på en mazda mx3 v6  den låter som den är rolig att köra vad jag hört

Sök