3803
Sök

Vad har hänt med spotify? kan ej se hur många timmar jag har kvar.

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
26 september 2011
Trådstartare
som topic lyder!

är van vid att man kan se hur många gratistimmar man har kvar? brukar ju stå högst upp?
nu syns det inte allt hmm
har dom tagit bort begränsningen eller har dom bara tagit bort möjligheten att se hur mycket man lyssnat? vill ju ogärna att man lyssnar i godan tro och det dimper ner en räkning tongue oddsen är väl inte direkt höga för det men ni fattar min poäng.

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
26 september 2011
Dimper inte ner nån räkning wink Du kan bara inte spela upp musiken överhuvudtaget smile

Even fools they say, can find a way out of the dark.

1 903 Inlägg
26 september 2011
Trådstartare
Reeplayed skrev:
Dimper inte ner nån räkning wink Du kan bara inte spela upp musiken överhuvudtaget smile

så begränsningen kvarstår? även att man inte kan se hur mkt man förbrukat? försökte läsa på deras hemsida och kunde inte läsa någonting om 10timmars begränsning? fick för mig att dom kanske tagit bort den tongue

557 Inlägg
27 september 2011
Inte lär dom ta bort begränsningen direkt. Värt att betala för Spotify smile

557 Inlägg
27 september 2011
Sarge skrev:
http://www.spotify.com/se/blog/archives/2011/09/26/good-news-for-spotify-open-users/

Ja de var ju svar på tal de direkt...smile

1 903 Inlägg
27 september 2011
Trådstartare
Intressant! Haft mitt konto i långt mer än 6mån men ändå verkar det vara obegränsat just nu tongue

557 Inlägg
27 september 2011
FreddeLi skrev:
Intressant! Haft mitt konto i långt mer än 6mån men ändå verkar det vara obegränsat just nu tongue

Fixa en ny mail och ett nytt konto så har du ju fritt i 6 månader tongue
Senast redigerat av 850heden (27 september 2011)

1 903 Inlägg
27 september 2011
Trådstartare
850heden skrev:
FreddeLi skrev:

Fixa en ny mail och ett nytt konto så har du ju fritt i 6 månader tongue

hehe, ska ha det i åtanke när begränsningen kommer tillbaka wink

557 Inlägg
27 september 2011
Tror att de har tagit bort att man måste ha invites... Om inte annat så har jag typ 28 invites fall någon vill ha smile Har varit betalande användare väldigt länge nu....

Sök