tjena! får slänga upp lite bilder på vad jag syslade med i vintras när alla andra var ute och sladdade började med att en av pappas kompisar hade en vovlo 765 tic diesel till salu. motorn hade aldrig gått ordentligt och den hade blivit stillaståendes i 6år innan jag köpte den. helt rostfri förutom trösklen på passarskerar sidan
obs! håller fortfarande på att bygga på den men allt i karosseriväg är färdigt!
bilder.
enda bilden jag har på den före kapningen.
tomt
kapad
vovlo 850 spoiler
850 ratt
besiktning
sådär! för er som fortfarande kollar, besiktad och klar... om det finns intresse så kommer jag att fortsätta att lägga upp bilder . för det är nu det roliga börjar har redan nu byggt om ac kompressorn så den fungerar som en helt vanlig luftkompressor. Har satt in en gammal kompressor lufttank i flaket som jag som högs har vågat ladda upp 9bar i vad ska jag då med en kompressort till? jo jag håller på med en lucka över flaket som man ska kunna öppna med tryckluft , alltså så ska tryckluftskolvar monteras. ska äver bygga hi-jackers på den så man kan sänka och höja bilen finns även planer på att huven ska kunna öppnas med tryckluft och diverse andra fränna grejer.. tack och hej för denna gång!