tjenare. någon som vet hur man delar på glaset på bosch bigknick utan att ha sönder glaset? tanken var att göra det rent och blankt, som nytt med andra ord. vill ha det lilla extra ljuset
ja just de.nu kom jag på hur de ser ut.. de vette fan om de går att dela det? kommer nog inte bli nå bra sen skulle jag tro,om du inte är duktig på att limma tillbaka då..
Det borde ju fungera prima, Sen går det ju att klämma dem med nån sorts lim, Sargen håller ju glaset också delvis. Får se hur det blir, Om man slänger på 5mm Härdat glas i dem och sparar original ifall att man inte blir nöjd, eller så bara putsa det som nytt
Dom är svåra att sära på då dom är limmade men de går. Jag tog bort glaset på 3st o sen limmade jag på 3mm lexan som jag klippte till. Lyste ganska långt o okrossbara!
Hur gjorde du? Ang Lexanet, Hur lyser det? alltså hur blir ljusbilden med 3st såna
Lexanet är segt som tusan men funkade fint o klippa till med en vanlig plåtsax,sen annvände jag bara vanligt silikon o limma fast de i reflektorn.Kan lova att dom lyser långt me 100w lampor.Dom åkte tyvärr med en bil jag hade på annons o affären gick så snabbt att jag inte hann ta bort dom...Men ska fixa nya bara jag hitter beggade big knick.