4698
Sök

Spindel led

Sensation
74 Inlägg
25 november 2011
Trådstartare
Fick en 2a på bes på min 9-3 -01 på vänster fram spindel led , åkte o skulle köpa en ny på mekonomen och dom sa te mig att ja va tvungen att köpa hela länkarmen e de verkligen så illa på 93orna att dom inte säljs separat eller att dom inte ens går att byta utan att byta länkarmen? e inte så high på saab. Känns ju inte så där jätte rockigt att köpa de för 1800:-
Senast redigerat av ShadowD (25 november 2011)

Race in a jap car is like the Special Olympics..... even if you win, you're still retarded

7 277 Inlägg
Kokar ris
923 Inlägg
25 november 2011
antar väl att det är nått sånt här du har fått förslag på http://www.autokatalogen.se/afw/nacka/v … dNo=288522
isf, nej det går inte att byta bara spindelleden. den sitter ju som du ser ihop med länkarmen.

"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"

1 484 Inlägg
25 november 2011
Nå, vad led spindeln av?

"spindel led"

Med vänlig hälsning, Oscar.
Besök mig gärna på Facebook!
Volbeat, forever and always <3

Kokar ris
923 Inlägg
25 november 2011
OscarSkold skrev:
Nå, vad led spindeln av?

"spindel led"

Jadu Oscar, vi gratulerar till dåliga humor priset för november månad, övriga deltagare får som vanligt speciella särskrivningspriset.

"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"

811 Inlägg
25 november 2011
OscarSkold skrev:
Nå, vad led spindeln av?

"spindel led"

Hahahah

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.

1 484 Inlägg
25 november 2011
cenoxide skrev:
OscarSkold skrev:
Nå, vad led spindeln av?

"spindel led"

Jadu Oscar, vi gratulerar till dåliga humor priset för november månad, övriga deltagare får som vanligt speciella särskrivningspriset.

;D

1 484 Inlägg
25 november 2011
rough_boy skrev:
OscarSkold skrev:
Nå, vad led spindeln av?

"spindel led"

Hahahah

haha så äre i bland wink

whoops, ibland*

Sensation
74 Inlägg
25 november 2011
Trådstartare
Får tacka för alla svar, alltså e saab så förbannat dumma i huvet att dom fäster hela leden ihop med länkarmen för att tjäna mer pengar åh du menske! smile kostar så får de väl smaka antar, tackar  cenoxiden för svar

Race in a jap car is like the Special Olympics..... even if you win, you're still retarded

Sök