3188
Sök

Jag behöver hjälp för att få ett bra ljud samt en snygg låda o lite mera plats i bagaget

123 Inlägg
28 november 2011
Trådstartare
evilaudio skrev:
Philippos skrev:
BJonsson skrev:
Hur menar du att basen slår igenom? Beskriv Ljudet!!!
Kikade på lådan du har i Golfen!
Antar att det är den du menar??
Till att börja med så har du lådan felvänd,du ska spela basen uppåt och port bakåt eller bas & port uppåt det spelar bäst i en Golf alla fall enligt MIN mening...
Vad gäller lådförslag så lämnar jag över detta till dom som kan betydligt mer tex Evil!

jag ska ner o prova nu . den slår nog bara igenom när det är för låga toner o fel avstämning på låda

tror nog att de e så att du har på tok för lite effekt... å då höjjer du volymen på stereon på tok för mycke för att du vill spelar högre så "bottnar" de

var nere nyss i garaget , vände på lådan så basen står upp och portarna mot bagaget och det blev fan hairlift o alla rutor på lägenheterna runt om vibrerade big_smile behöver bara ett till steg så blir det bra smile ska snygga till lådan lite också . jag laddar upp bilder så får ni se smile

123 Inlägg
28 november 2011
Trådstartare
http://www.garaget.org/?car=265880&image=2573273

så ser det ut nu , men ska fixa till det så det ser fräschare ut tongue

4 074 Inlägg
28 november 2011
Philippos skrev:
evilaudio skrev:
Philippos skrev:

jag ska ner o prova nu . den slår nog bara igenom när det är för låga toner o fel avstämning på låda

tror nog att de e så att du har på tok för lite effekt... å då höjjer du volymen på stereon på tok för mycke för att du vill spelar högre så "bottnar" de

var nere nyss i garaget , vände på lådan så basen står upp och portarna mot bagaget och det blev fan hairlift o alla rutor på lägenheterna runt om vibrerade big_smile behöver bara ett till steg så blir det bra smile ska snygga till lådan lite också . jag laddar upp bilder så får ni se smile

Gött! smile
Men innan du börjar mosa på rejält nu!!!!!!
Va har du för batterier?
Strömkablar?

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

123 Inlägg
28 november 2011
Trådstartare
BJonsson skrev:
Philippos skrev:
evilaudio skrev:

Gött! smile
Men innan du börjar mosa på rejält nu!!!!!!
Va har du för batterier?
Strömkablar?

batteri har jag bara ett just nu , kabel 50mm2 men ska ha två till batteri i samma modell och ett till steg o brygga det smile samma modeller då tongue det batteri jag har nu håller i typ 10 min när jag krämar sen får jag stänga av ..

Sök