Det enda jag kan se är att du snackar om hot, att vi inte vill lösa problem, att du vet hur garanti skall lösas och att du nu sägar att vi har snålat in på limm, men det skall läsas som otillräcklig kvalite på limmet.
När jag säger att du inte ska snacka mer, så säger jag inte om hur du vet vilka limmtyper din farbrors kusin på volvo limmar ihop karosser, men jag menar på garantiärendet. Frode på Ljudgaragen har varit i kontakt med kunden och Frode har varit i kontakt med mig, så om det är något vi har försökt att göra, så är det att lösa problemet för kunden. Men det kommer ju inte bli bättre av at du som limmspecialist sprider fel konklutioner om att vi snålar in på limmet, för sen att ändra det till otillräcklig limmkvalite, i samma slutsatsen drar du även fram en produkt som inte har något att göra med ljudkaraktären som kunden söker. Så hur detta skall hjälpa kuden på något sätt ser jag inte.
Om du läste mitt förra inlägg så hade du nog sett att det inte var limmkvaliten som var otillräcklig, men kombinationen av olika faktorer. Så om det är någon fråga som skall drivas vidare, så är det nog snarare frågan om varför man skall köpa en produkt som har fel ljudkaraktär som du anbefalar?
Lite sarkastisk kan jag ju säga det så här
1. Vilken bil ger samma prestanda och körglädje som en Bmw, men som man inte måsste serva för tusentals kronor?
- Ditt svar, tycker du skall köpa en Kia, med 7 års garanti så kommer inget att hända.
(samtidigt borde man känske nämna att du är Kia ÅF)
Limmproblemet är ju löst och basen i fråga borde inte ens gå att köpa ny i butik eftersom produktionen upphördes i 2009. Så om någon på något sätt får problem som är inom garantin, då kan ni kontakta oss.
support@b2audio.se