3351
Sök

Stulna framfjädrar..

1 062 Inlägg
6 december 2011
man blir inte förvånad längre, vad folk tar av en,  själv har man blivit av med utblås, xc grill, takvinge, och taklampan i min gamla 740, vem fan tar en taklampa, en gammal granne kom på två killar för några år sedan som stod och skulle plock av mina extraljus längs gatan, snacka om att jag var glad att han fick larm och var tvungen att och jobba den natten.
Senast redigerat av Ricky (6 december 2011)

Grafisk Designer
220 Inlägg
6 december 2011
XC-grill är väldigt attraktivt tyvärr. Dyr originaldel!
Men en taklampa.. du får ge en tjuga på skroten..
seriöst vem är beredd att bli påkommen för en sådan bildel..

Emil Svensson
V70R -04
Grundare av
facebook.se/breakinnecksdaily

371 Inlägg
6 december 2011
haha det finns idioter. men som någon skrev tidigare att dom skulle döda personen. haha väx upp tongue

36 Inlägg
7 december 2011
Fan verkar vara bra knark i norrland ju... Måste va bra pundig person som gjort detta. Ha ha

42 Inlägg
7 december 2011
Trådstartare
fonziebear skrev:
Svanb3rg skrev:
Men va i h-vete? är ju sjukt störande...iofs så hade jag inbrott i bilen på Nya Zeeland och den fan snodde en fisk som skulle bli middag sad

Haha de va de sjukaste... synd på fisken dock!

Jävligt ovanligt att ge sig på ett par fjädrar och sen dessutom tappa ena?
Kan det vara så att de har blivit avbrutna/påkomna så där finns något/några vittne?
Fråga runt lite, kanske någon som sett något.

jo, har frågat runt lite.. ingen granne har varit vaken vid den tiden så säkert någon som vart och gått med hunden som kommit på gångstigen en bit från huset.. eller att dem hört nån bil eller något, tyvärr så verkar ingen sett eller hört nått sad

Sök