4486
Sök

Hur har DU råd?

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
5 februari 2007
#61
Jobba får man göra vettni.! Tog studenten i sommras jag.. jävlar va skit jag köpt under tiden jag jobbat big_smile  Beställt 42 tummare idag me big_smile  heheh.. pengar går det åt ska ni veta wink

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

Flickspanare
728 Inlägg
5 februari 2007
#62
Till en början jobbar jag 07.00 - 16.00 alla dagar i veckan. Sedan jobbar jag över en del och kör mkt svartjobb. Det är så pengarna rullar in. Men å andra sidan har man ju inget liv knappt när man gör så, men man får se det så att man har bilarna istället. Och har råd att trimma/renovera/styla dom. Har ut vanlig svensson lön dvs drygt 12-13.000 i månaden. Sen kanske ungefär typ 5000kr extra på andra saker som extrajobb etc. Ändå lever jag himla snålt tillsammans med en kärring som man måste betala väskor och byxor å allt möjligt jävla skit till.

Mvh Daniel.

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..

182 Inlägg
5 februari 2007
Trådstartare
#63
jackie skrev:
Värdetransportrån.

hahaha big_smile

Har en polare som köper BILLIGA bilar uppåt i landet (bor i skåne), kör dom till polen där dom säljs vidare. Han får 10-30k per runda och han kan göra typ 5 på en bra månad. Om detta sen är "lagligt" kan man ju fråga sig tongue

Hade jag inte haft skola 08-17 och prov och slutprov dagarna i ända hade jag nog letat upp ett extraknäck smile

914 Inlägg
5 februari 2007
#64
Rangvald skrev:
Har läst en bunke trådar om folk i 18års åldern osv, som studerar, men ändå har råd att pilla en massa på sin bil eller köpa en dyr fin bil. Detta fick mig att fundera lite..

Jag har 1050kr i månaden och det är allt jag drar in. Av detta sparas ett par hundra och resten blir till bensin och festande smile

Tur att det inte är många månader kvar inan studenten och därmed söka ett jobb ;D

Hur har DU råd att göra det du gör med din bil?

orkade inte läsa igenom hela tråden kanske nån som sagt redan men ... och resten blir till bensin och festande
Slopa sista delen där så kommer du se att det blir en väldans mycket pengar över. Sen som många förmodligen skrivit lite ströjobb här och var blir mycket pengar om man lyckas lägga undan dem.


Bobo
5 februari 2007
#65
Finns det ingen "Pappa betalar" på garaget? wink

Wankel
1 080 Inlägg
6 februari 2007
#66
har råd efter en massa indragningar på annat

MDS Västerås

Wheel whore
215 Inlägg
6 februari 2007
#67
MKarlsson skrev:
Råd har man inte, Råd tar man sig smile

Så sant..
Senast redigerat av Tompa (6 februari 2007)


1 723 Inlägg
6 februari 2007
#68
Bobo01 skrev:
Finns det ingen "Pappa betalar" på garaget? wink

Pappa betalar delvis.

Ibland, mest för att han tycker det är minst lika kul med V8 och jänkare som jag. Eller han ser det som sponsring. smile Inte för att nån av oss är rika direkt.
Senast redigerat av falloutboy (6 februari 2007)

733 Inlägg
6 februari 2007
#69
Bobo01 skrev:
Finns det ingen "Pappa betalar" på garaget? wink

gills "pojkvän-betalar" ? tongue

nää, men så e de inte, fast han har sagt att han skulle hjälpa till om de blev strul, men som de ser ut nu så tjänar ja pengar själv och går io skolan, e ju i skolan typ.. inte alls lr en lektion per dag. o sen har ja jobb vid sidan av, svart o vitt... plus att ja fick pengar som farmor sparat till mig o en del aktier o så.. så nu ska rosthögen hemma bli körklar o sen ny bil igen big_smile mohaha

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

Sleeper
3 084 Inlägg
6 februari 2007
#70
Nej fan bil har iaf inte jag råd med =/
Så jag tänker köpa en mc för 60k ist =P

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
6 februari 2007
#71
Sushikocken skrev:
Nej fan bil har iaf inte jag råd med =/
Så jag tänker köpa en mc för 60k ist =P

Haha!
Låter som ett bra resonemang tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.


Sök