Det där funkar lika som ett canbuskit. De är bara köra på ett bi-xenonkit 55w så ere klart
Kan tillägga att nu kmr andra folk att skriva "köp inte 55w de bländar så" (om du inte har projektorlins på lyktan) och "35w duger väl" fast de gör de ju inte
Sen är de möjligt att du behöver en lamphållare till xenonlampan, då sockeln sitter i fästet som ska in i lyktan. Men om du har ett spänne som du drar över lampan så behövs de ju ej.
Sen är de möjligt att du behöver en lamphållare till xenonlampan, då sockeln sitter i fästet som ska in i lyktan. Men om du har ett spänne som du drar över lampan så behövs de ju ej.
Sitter dubbla H7 lampor i den, men på halv lär ja ha en H7R lampa så en lamphållar måste ja också ha.
Det där funkar lika som ett canbuskit. De är bara köra på ett bi-xenonkit 55w så ere klart
Kan tillägga att nu kmr andra folk att skriva "köp inte 55w de bländar så" (om du inte har projektorlins på lyktan) och "35w duger väl" fast de gör de ju inte
Känns lite bättre att inte ta matarstömmen från orginal sladdarna. Fått för mig att de lättar kan bli lampfel om man kör från orginal, så när de är så pass ny bil brukar de va ganska avanserad ljusteknologi.
Låter fint de! Nä kan stämma.. Om du är osäker.. Ta då den kabelsatsen som du länkade. Själv kör jag med reläer i mina. Har ej canbus men måste ha dom endå.
Jo precis, de har jag också. Men reläerna är bara för startströmmen, dom hjälper till lite extra. Hade problem innan me org kontakt i lampan, de tände inte samtidigt.
vi har monterat vanlig canbus sats på en ny golf i hellyset var inga problem,, har för mig att du itne behövde nån adapter till h7 var bara byta lampa som vanligt.
Jo precis, de har jag också. Men reläerna är bara för startströmmen, dom hjälper till lite extra. Hade problem innan me org kontakt i lampan, de tände inte samtidigt.
Okej. Enda ja fick lov att göra var att vrida ljusknappen till ljusläget å inte ha den på automatläge, då starta bara en lampa.
vi har monterat vanlig canbus sats på en ny golf i hellyset var inga problem,, har för mig att du itne behövde nån adapter till h7 var bara byta lampa som vanligt.
Är bara på halvljuset som man behöver en adapter till. Är väl där de brukar va lite känsligt, så var de på v70, så har man läst om a3 v50 att torkarmotorerna har gått sönder bara för att man bytt till xenon:(