4389
Sök

Lådförslag till 4 st GAS Alpha 1226

337 Inlägg
31 december 2011
Trådstartare
Tjenare, det är så att jag har köpt på mig 4 st Gas Alpha 1226, å jag undrar om någon som har testat dessa basar har förslag på låda? smile

De som sålde basarna rekommenderade 30 liter per bas, men enligt uträkning av drönirettab här på gorg så skulle de (teoretiskt) passa bättre i 250 liters låda. Så nu är jag ute efter någon som provat, å ge förslag smile

Det är alltså portat som gäller å hade tänkt mig en avstämning på runt 40-42 Hz smile

3 liters diesel, mumma!

3 187 Inlägg
31 december 2011
Rwd skrev:
Tjenare, det är så att jag har köpt på mig 4 st Gas Alpha 1226, å jag undrar om någon som har testat dessa basar har förslag på låda? smile

De som sålde basarna rekommenderade 30 liter per bas, men enligt uträkning av drönirettab här på gorg så skulle de (teoretiskt) passa bättre i 250 liters låda. Så nu är jag ute efter någon som provat, å ge förslag smile

Det är alltså portat som gäller å hade tänkt mig en avstämning på runt 40-42 Hz smile

jag skulle kört på "batterinörds" förslag, hans lådor brukar vara bra.

337 Inlägg
31 december 2011
Trådstartare
jo duktig är han, det vet jag smile men tyvärr funkar allt inte som i teorin så jag tänkte höra om nånn hade provat för de är ju så stor skillnad mellan det butiken föreslog och hans förslag:)

dels är det ett "budgetbygge" å dels skulle jag gärna slippa bygga om allt för mkt för att få det å passa smile så ju mindre destå bättre, men behövs det stor låda för å dunka på så äre väl så det får bli smile

3 liters diesel, mumma!

Sök