4506
Sök

Garagetapp ?

13 Inlägg
10 januari 2012
Trådstartare
Hej alla glada här på garaget , skulle det inte vara riktigt smidigt med ett garaget.org app i sin mobil ? Ladda upp bilder från sina projek och träffar för folk som spenderar dagar i garaget bara skulle kunna uppdatera lätt och smidigt ? Och för alla oss andra som gillar att kolla/ följa deras projek ?

Det är bara en tanke som slagit mig men jag hade tyckt det var grymt ,både i AppStore och androidmarket så alla med dom smarta telefonerna kan kolla

Är det fler som håller med mig ? Eller är det bara jag ?

// RobiinLarssoN

2 763 Inlägg
10 januari 2012
RobiinLarssoN skrev:
Hej alla glada här på garaget , skulle det inte vara riktigt smidigt med ett garaget.org app i sin mobil ? Ladda upp bilder från sina projek och träffar för folk som spenderar dagar i garaget bara skulle kunna uppdatera lätt och smidigt ? Och för alla oss andra som gillar att kolla/ följa deras projek ?

Det är bara en tanke som slagit mig men jag hade tyckt det var grymt ,både i AppStore och androidmarket så alla med dom smarta telefonerna kan kolla

Är det fler som håller med mig ? Eller är det bara jag ?

// RobiinLarssoN

Du är inte ensam om att ha funderat på detta, jag skulle också vilja ha en sån app då jag sitter vid gorg typ varje dag smile

Volvo - For Life

Forummoderator
26 400 Inlägg
10 januari 2012
Frågan är redan ställd ett par gånger, och svaret är fortfarande nej.
Prioriteringarna ligger på annat håll, bland annat en engelsk hemsida, om jag minns rätt.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

8 886 Inlägg
10 januari 2012
Låser och hänvisar till länkarna i förra inlägget.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök