2761
Sök

Kan nervositeten hjälpa mig på teoriprovet? (Kunskapstest (teoriprov) på torsdag - nervöst)

841 Inlägg
26 januari 2012
du sliter ju för dina pengar så vrf inte slösa dem, skule de i etiopien oxo jobbat skulle de oxo ha ju, men de som saknas där är jobb. kan förstå att de inte finns jobb till alla men starta företag här o var så ska du se att de inte kommer lida lika mkt.

ja är inte heller vänster eller höger, är neutral de finns ju både gott o ont så att säga

Ingen himmel är så blå som min
2 976 Inlägg
26 januari 2012
Du lägger inte 500 kkr på en bil pga barnen i etiopien, men en dyr försäkring kan du tänka dig ändå?!?!?!??!

Och om du var nervös för teoriprovet, vad väntar då nu när du ska köra upp smile

Jag har hört att käka banan ska hjälpa till att lugna nerverna. Böner lär inte hjälpa. Troligen inte bönor heller big_smile

/Mattias

19 Inlägg
26 januari 2012
Trådstartare
matteeee skrev:
Du lägger inte 500 kkr på en bil pga barnen i etiopien, men en dyr försäkring kan du tänka dig ändå?!?!?!??!

Och om du var nervös för teoriprovet, vad väntar då nu när du ska köra upp smile

Jag har hört att käka banan ska hjälpa till att lugna nerverna. Böner lär inte hjälpa. Troligen inte bönor heller big_smile

Nja jag är nog inte så rik att jag kan köpa en Supra för en halv miljon, men jag har pengar till en billigare Supra. Men jag är absolut inte miljonär, utan jag "har pengar", men inte i extrema mängder smile

Jag har ej gått igenom vad en Supra kostar i försäkring så där har jag ingen kommentar.

Jag drack banan mixat med socker och mjölk för att optimera prestationsförmågan. Sockret la jag dock inte till för prestationsförmågan utan för att det skulle  smaka lite bättre.
Senast redigerat av SashaGarbo (26 januari 2012)

1 146 Inlägg
26 januari 2012
grattis du klarade provet smile

19 Inlägg
1 februari 2012
Trådstartare
Ja jag klarade det! Nu har jag kört bil själv för första gången ! big_smile

Ingen himmel är så blå som min
2 976 Inlägg

Sök