Har klickat runt. Funkar bra för mig. Om du/ni menar att de står "no image available" så tycker jag inte de nåt o klaga över.
nu får du kamma dig inget att klaga över ? sen vart har alla produkter tagit vägen ? lyktor sänkningssatser spacers är det som finns. fanns ju svin mycket till s40 nu finns det ingenting tycker du det inte är nått att klaga över med ? eller är du bara lojal mot din polare ?
Men VARFÖR grina på ett forum när du kan ta kontakt med dom? Har du skrivit till Astramarkus? Jag får iaf fram mer än sänkningssatser och spacers. Jag får fram allt från kjolpaket till ljudgrejjer. Så sluta snacka skit..
Men VARFÖR grina på ett forum när du kan ta kontakt med dom? Har du skrivit till Astramarkus? Jag får iaf fram mer än sänkningssatser och spacers. Jag får fram allt från kjolpaket till ljudgrejjer. Så sluta snacka skit..
Jag är inte "polare" med någon av dom.
Så nej jag tänker inte kamma mig.
Skrev ju i mitt första inlägg att jag gjort det men man får inget svar om du får fram kjolpaket till volvo s40 så ta gärna en skärmdump isf är det fel på crome som inte visar bilderna
Min fråga återstår vilka som driver Realcar nu eftersom dom gått i KK samt vart alla produkter dom hade tagit vägen ?
Om man har frågor till ett företag är det lättast att höra av sig till företaget via telefon då vet man att man får svar. Mail kan försvinna eller aldrig komma fram.
Ang Realcar.
Realcar finns definitivt kvar. Hemsidan är under uppbyggnad och alla produkter håller på att hamna på rätt plats igen. Finns inte den produkten du söker så kan den vara på gång upp. Är det någon speciell produkt du söker får du gärna maila mig direkt på Stefan@realcar.se .
Om man har frågor till ett företag är det lättast att höra av sig till företaget via telefon då vet man att man får svar. Mail kan försvinna eller aldrig komma fram.
Ang Realcar.
Realcar finns definitivt kvar. Hemsidan är under uppbyggnad och alla produkter håller på att hamna på rätt plats igen. Finns inte den produkten du söker så kan den vara på gång upp. Är det någon speciell produkt du söker får du gärna maila mig direkt på Stefan@realcar.se .