som topic lyder ja blir inte klok på var fan den sitter och ja dampar snart loss ! ja har kollat bakom skölden där bromsröret går in men där sitter inget och där är inget fäste för det iheller.rev av trumbromsen för att kolla om där satt en nippel på bromscylindern NEJ där sitter inget... har kollat bakom den också men där hade inte fått plats en och där är ingen... var fan sitter den ????? årsmodell 1990 utan abs
jag vet har sett bilder min min cylinder har inget av det ? WTF
Senast redigerat av Golfvr6power89 (12 februari 2012)
ja verkligen mannen... har beställt från autodelar. för 1500 som kommer i veckan o nu ser de ut som ja måste köpa ok och skivor och cylindrar bak fin summa på 2000 kr ......
Min första vr6:a lämnade jag in till Engström bil i Linköping för att bromsarna bak hade gett upp, fick betala 10.000kr för belägg, skivor, bromssadel och bromsok.... Detta var innan jag kunde fixa med de själv, snacka om att jag kände mig lurad!
det förstår jag fjell! råneriet dedära ju ! tur jag gick transport 3 år så ja kan xD men hade lite svårt för de nu för ja inte gjort de på aslänge but it came back dock gnagar det än att dom knäckt nipplarna bak på bägge sidorna för mig ! så de blir o köpa nytt helt enkelt då så bilderna möget som fan haha