3233
Sök

1500 böter skyld bak tappad

1 168 Inlägg
10 december 2011
SylvesterStallone skrev:
okey när min lillebror(13 år) blev nedslagen med knogjärn och rånad mitt på ljusa dagen och anmälde hittade gärningsmännen (6 år äldre) på facebook och anmälde detta också 2 veckor senare förundersökning nerlagd!

Ok! Fast är det inte skillnad på dom poliserna förresten? typ trafikpolis och kontorsnissar?
Sen om fallet blev nerlagt fanns det väl inte bevis nog.
Här hade dom ju öppenbara bevis som är glasklara nog för att kunna bötfälla dej på plats.

Muttley
10 december 2011
Nu gick tråden över till hata polistråd.  Nä färdidiskuterat, de finns en sida för sådant om man vill.

1 433 Inlägg
10 december 2011
Trådstartare
jo jag vet att det är skillnad på poliser och poliser men man blir bara så trött jag vet att jag har gjort fel , men jag menar svårt att släppa hem mig ?sa ju som det var en varning borde man ju kunnat ha fått istället ? inte som att jag var otrevlig och bilen är precis nyrenoverad allt är tip top förutom skylten..

1 433 Inlägg
10 december 2011
Trådstartare
tkd_rille skrev:
Nu gick tråden över till hata polistråd.  Nä färdidiskuterat, de finns en sida för sådant om man vill.

du måste ju vara den mest ignoranta personen i denna tråden , allt du säger är rätt och det är inte öppet för diskution?

Muttley
10 december 2011
SylvesterStallone skrev:
tkd_rille skrev:

du måste ju vara den mest ignoranta personen i denna tråden , allt du säger är rätt och det är inte öppet för diskution?

Är jag ?. Du har fått klara besked sen ska du kalla dem för könsord. För att du nu gjort fel men klarade inte av böterna.  Tack förövrigt för kommentaren wink

1 433 Inlägg
10 december 2011
Trådstartare
tkd_rille skrev:
SylvesterStallone skrev:
tkd_rille skrev:

Är jag ?. Du har fått klara besked sen ska du kalla dem för könsord. För att du nu gjort fel men klarade inte av böterna.  Tack förövrigt för kommentaren wink

aha okey jag förstår nu kollade på comments du glider runt i topic´s och trollar nvm! moderator kan låsa och ta bort tråden

1 433 Inlägg
16 februari 2012
Trådstartare
Ville bara säga ATT ; förundersökning nerlagd dem ville väll inte sitta i rätten och förklara hur töntiga dem är! synd för dem tur för mig ,hej hejdå haters!

Rumpmas
3 860 Inlägg
16 februari 2012
SylvesterStallone skrev:
tkd_rille skrev:

Är han? Nu få du fan ta och kamma dig. Det är jättetråkigt med er villa och din lillebror, men det har inget med saken att göra.

Bilar ska gå att identifiera genom bl a bakre nummerplåten så att polisen kan kolla upp att bilen inte har körförbud av någon anledning och att den inte är stulen. Du borde vara glad att de faktiskt vill kolla om den är stulen eller inte, det kan ju hjälpa dig om den faktiskt skulle bli det.

Jag vet att det inte är några fel på min bil, får jag skita i att besikta den då? Samma sak som att skita i att ha nummerplåtar eftersom jag vet att skatten är betald.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
16 februari 2012
Får man vara så barnslig som trådskaparen är och samtidigt ha körkort? Jag trodde att det var artonårsgräns på dels personbil men även detta forum? Det är väl självklart att om din bil är defekt måste du åtgärda det innan du kör, om du tappat en hjul hade du kört vidare "eftersom det bara är 1-2km"?

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

1 433 Inlägg
16 februari 2012
Trådstartare
som sagt haters gonna hate!! enjoy hata i er ensamhet!

Muttley
16 februari 2012
Nej vi hatar inte. Vi skrattar mest i vår ensamhet åt dig. Som inte kunde ta att polisen gjorde rätt. Och du nekade och systemet tyckte att du som var så barnslig inte var värt att lägga pengar på.
Men men då var detta fallet avklarat tur lillpojken fick som han ville. wink

Sök