Trimning av 850 (144HK års 95)

Vurtne DEVIL
31 januari 2012 · 1 171 Inlägg

Vilka skulle inte säga att en T5 är oftast slutkörda, till teori så är det 70%.

bmw m power
Nissan Skyline R33 "fzt" (1994)
Audi A6 Avant 2.0TFSI "twisted" (2006)
Migen
31 januari 2012 · 69 Inlägg

Syfta på om man byter det så kanske man får ut lite mer pulver...Jag vill ha sugisar för det är COOLARE man har mer vrid tidigare och längre.

Och sluta bråka ni är båda patetiska som bråkar ens.

calle2jz
31 januari 2012 · 371 Inlägg

Legosoldaten skrev:
Vilka skulle inte säga att en T5 är oftast slutkörda, till teori så är det 70%.

jag menade såhär:
killen undrar hur han skall trimma sin 850 144hk, då jag jag ett tips om att köpa en t5 ist.
det blir mycket billigare och enklare än att bygga om sin 144 hk till 170 hk (vilket knappt märks).
men nej då tycker du det är onödigt pga av att alla t5or är slutkörda. sedan började du kalla mig snorunge osv osv. så nu lägger vi ner detta så vi inte sabbar denna tråden för mycket och så att du kan fortsätta bygga på din bmw m3 kompressor smile puss på dig

WoozyDozz
31 januari 2012 · 918 Inlägg

lindstrome skrev:

Legosoldaten skrev:
Vilka skulle inte säga att en T5 är oftast slutkörda, till teori så är det 70%.

jag menade såhär:
killen undrar hur han skall trimma sin 850 144hk, då jag jag ett tips om att köpa en t5 ist.
det blir mycket billigare och enklare än att bygga om sin 144 hk till 170 hk (vilket knappt märks).
men nej då tycker du det är onödigt pga av att alla t5or är slutkörda. sedan började du kalla mig snorunge osv osv. så nu lägger vi ner detta så vi inte sabbar denna tråden för mycket och så att du kan fortsätta bygga på din bmw m3 kompressor smile puss på dig

Tur att folk gillar olika saker.

calle2jz
31 januari 2012 · 371 Inlägg

Migen skrev:
Syfta på om man byter det så kanske man får ut lite mer pulver...Jag vill ha sugisar för det är COOLARE man har mer vrid tidigare och längre.

+1

calle2jz
31 januari 2012 · 371 Inlägg

WoozyDozz skrev:

lindstrome skrev:

Legosoldaten skrev:
Vilka skulle inte säga att en T5 är oftast slutkörda, till teori så är det 70%.

jag menade såhär:
killen undrar hur han skall trimma sin 850 144hk, då jag jag ett tips om att köpa en t5 ist.
det blir mycket billigare och enklare än att bygga om sin 144 hk till 170 hk (vilket knappt märks).
men nej då tycker du det är onödigt pga av att alla t5or är slutkörda. sedan började du kalla mig snorunge osv osv. så nu lägger vi ner detta så vi inte sabbar denna tråden för mycket och så att du kan fortsätta bygga på din bmw m3 kompressor smile puss på dig

Tur att folk gillar olika saker.

absolut

Hamilton
31 januari 2012 · 8 868 Inlägg

Legosoldaten skrev:

lindstrome skrev:

lindstrome skrev:

ohja, vi snackar om att han skall trimma sin 144 hk 850. så ger jag ett tips att han skall köpa en volvo 850 t5, men nä. då är det dåligt för alla t5or är slutkörda vilket verkligen inte stämmer smile  puss på er

hahaha och det bästa av allt är att ingen av er två ens har någon bil...

Har betydligt fler bilar än dig kan jag säga. Och snorungar som du kör ju slut på alla t5or så det finns ju inga kvar som är normalt körda. Deal with it.

Ta det här via PM i stället, har ni inget vettigt att tillföra tråden så skriv inget.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
hanta94
2 februari 2012 · 14 Inlägg

www.hi-tuning.com
chip som ger ca 16hk för 3000kr..

Migen
16 februari 2012 · 69 Inlägg

BmW_Tokig skrev:
Jag skulle säga, om du nu verkligen vill, byt till en glt topp med kammar å hela köret

Tack för ett vettigt Svar. Kanske vet inte än, det kan bli en T5a det lutar ditåt men ska ha kvar denna och möjligtvis trimma den. Om jag får tag på en GLT topp så fixar jag den och byter.

hanta94 skrev:
www.hi-tuning.com
chip som ger ca 16hk för 3000kr..

Tack för hjälpen.


Och tack Hamilton för du sa åt dom

Busgrabb Rejsa ?
16 februari 2012 · 2 959 Inlägg

Migen skrev:
Syfta på om man byter det så kanske man får ut lite mer pulver...Jag vill ha sugisar för det är COOLARE man har mer vrid tidigare och längre.

Och sluta bråka ni är båda patetiska som bråkar ens.

Har man mer vrid tidigare och längre i en sugis än motsvarande turbomotor?
Du ska noga läsa på lite för du har helt fel.

Autotech
BMW 335D (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang