2518
Sök

500 Volvo !!!!!

224 Inlägg
6 oktober 2005
Trådstartare
#21
MarcusL skrev:
pimp-in-rby skrev:
vadå vill??de va inget svar på frågan
Vaknat på fel sida ? big_smile

Tycker ärligt talat att Ztyler_740 inte vet ett piss om Saab ! Saab ligger ljusår före Volvo i instrumenteringen tycker jag. Hade Volvo ACC på 80 talet ? Hade Volvo Digitala Färddatorer på 80 talet ? Hmm rätta mig om jag har fel !

//Marcus
Stämmer fullt ut big_smile Vet mycket lite om Saab. Har varken kört en Saab eller BMW så jag ska bara hålla käft smile

Ford Focus ST-Line 2018

Volvo tönt... =)
2 344 Inlägg
6 oktober 2005
#22
MarcusL skrev:
pimp-in-rby skrev:
vadå vill??de va inget svar på frågan
Vaknat på fel sida ? big_smile

Tycker ärligt talat att Ztyler_740 inte vet ett piss om Saab ! Saab ligger ljusår före Volvo i instrumenteringen tycker jag. Hade Volvo ACC på 80 talet ? Hade Volvo Digitala Färddatorer på 80 talet ? Hmm rätta mig om jag har fel !

//Marcus
ja, det hade dom faktisk... grymmt ovanligt, men det fanns...


DREAMTEAM
76 Inlägg
7 oktober 2005
#23
Till saken hör gö den att det är gö just utformningen på instrumentpanelen som gör att det är en SAAB. Det är gö detsamma för Porsche. Sen så skulle jag nog själv vilja påstå att interiören i min SAAB är bland det snyggaste och trivsammaste som man kan få i en bil. Och sen vad är det för fel på mätarna? alla måste inte ha en massa fjantiga små mätare över allt bara för att alla ”bil stylare” har det. För det andra så skulle jag vilja påstå att SAAB har lyckats bra med att få bort den tråkiga plastkänsla som man får i många japanska bilar, Opel och Audi. Och då syftar jag på instrumentbrädan.

Senast redigerat av Markus_C (Igår 00:33:02)



hmm...
Ja har kört saab osv. tkr inte de är nån höjdare..
man blir faktiskt uttråkad av att köra den. visst man åker gött
i dom klart man gör .
men asså mätare är bra att ha också..
man kan hålla koll på hur motorn mår osv..
visst kanske många tkr de är töntigt och åka med massa mätare och grejjer i en orginal bil men man har juh lite och göra under färden. om man nu blir uttråkad =P
men alla har vi olika åsikter osv  inte sant
?

The Silver Beast And The Red Lady

118 Inlägg
7 oktober 2005
#24
jag gillar inte heller inredningen i saab, ja trivs i min 940 men den är ju INTE så snygg den heller men enligt mig mkt bättre än saabs, visst den är tråkig och gubbig i 940in men den funkar as bra för mig:)

fast de kan ha att göra med att jag ingen i min släkt har haft saab, har haft volvo hela mitt liv, så när jag åker saab är det bara med kompisar, och dom är så nöjda över att ha nyckeln där nere vi hbromsen, tycker de ser sjukt ut, tändningen ska sitta till höger vid ratten!!!!!!!!!!!!!!!! så är det BARA!!!!!!!!!!!!

mjo, så äre nog

pimp-in-rby
7 oktober 2005
#25
Ztyler_740 skrev:
pimp-in-rby skrev:
vadå vill??de va inget svar på frågan
Om jag säger så här då: "990 nu! Arsle big_smile"
nepp,för nu är det 999 haha!!!snart 1000 jubileum,sug på den då!

pimp-in-rby
7 oktober 2005
#26
Xoff skrev:
MarcusL skrev:
pimp-in-rby skrev:
vadå vill??de va inget svar på frågan
Vaknat på fel sida ? big_smile

Tycker ärligt talat att Ztyler_740 inte vet ett piss om Saab ! Saab ligger ljusår före Volvo i instrumenteringen tycker jag. Hade Volvo ACC på 80 talet ? Hade Volvo Digitala Färddatorer på 80 talet ? Hmm rätta mig om jag har fel !

//Marcus
ja, det hade dom faktisk... grymmt ovanligt, men det fanns...
ha! där ser ni jävla....(visste inte ja heller cool )
Senast redigerat av pimp-in-rby (7 oktober 2005)

pimp-in-rby
7 oktober 2005
#27
MarcusL skrev:
pimp-in-rby skrev:
vadå vill??de va inget svar på frågan
Vaknat på fel sida ? big_smile

Tycker ärligt talat att Ztyler_740 inte vet ett piss om Saab ! Saab ligger ljusår före Volvo i instrumenteringen tycker jag. Hade Volvo ACC på 80 talet ? Hade Volvo Digitala Färddatorer på 80 talet ? Hmm rätta mig om jag har fel !

//Marcus
ja hoppas inte du menar att jag vaknat på fel sida???ja skrev la inget om instrumenteringen.....

//robin

224 Inlägg
8 oktober 2005
Trådstartare
#28
1000 Paserat! smile  missade ju EVENTet sad

Ford Focus ST-Line 2018


Sök