3513
Sök

Lite åsikter ang inredning bmw e36 cab

90 Inlägg
19 december 2011
Trådstartare
Tjena.. Har just idag vit inredning med 2 slitna framstolar samt baksäte.. Och har tittat priser, inte dyrt att köpa en hel inredning. Och har hittat ljus beige inredning, skulle det vara snyggt i min blåa cabbe tro? Svart har ju alla, och det är lite tråkigt smile! Tacksam för svar

3 Inlägg
24 december 2011
Svart helskinn är lätt snyggast, och då m3 stolarna smile

90 Inlägg
27 december 2011
Trådstartare
Men i en mblå färg som jag har så är vitt snyggast by far ju tongue Bara svårt o ta hand om , m3 stolarna är snygga ja! Men kostar därefter ock tongue inte värt att slänga ut de på min bil höhö

Fri fart för ett fritt folk!
14 124 Inlägg
27 december 2011
tycker svart eller möjligt mörkgrått som är det enda rätta när det gäller inredningar...

Kör fort så hinner inget hända...

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
28 december 2011
Samma här, grå eller svart inredning och M sport stolar. wink

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

90 Inlägg
29 december 2011
Trådstartare
Ingen som gillar vitt asså, svart är ju liksom en tråkig samt standard färg men tack för åsikterna iaf smile

Smålänning
7 883 Inlägg
29 december 2011
Vit inredning är skitsnyggt i en märk bil, men så svårt att hålla rent tongue

Beige dock gillar jag inte, ser smutsigt ut på nå sätt hmm

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

90 Inlägg
29 december 2011
Trådstartare
Mm, vitt är grymt på en mörkblå bil framförallt tongue Ja fast det äre värt.. Svart bryter inte av som vitt gör smile! Beige är nerlagt.. smile

1 Inlägg
2 januari 2012
Hej det gör att byte slitna bittar eller kan lackeras också kan du visa på youtube.com
http://www.youtube.com/watch?v=aFXkraC9 … re=related

6 Inlägg
1 mars 2012
Vart har du hittat inredningen om jag får fråga är oxå på jakt efter en e36 cab inredning

Sök