3313
Sök

Billiga xenonkit

658 Inlägg
19 mars 2012
Jag köpte ett begagnat kit som är från just  vvme.com av privatperson här i landet och kan säga jag e grymt nöjd med dom, har haft mina i 2 år nu på 1 bil och nu sitter på min Saab oxå.

317 Inlägg
19 mars 2012
xljus.se finns lite olika satser smile

Blackdeath skrev:
Som ämnesraden lyder..
Någon som har tips på billiga xenonkits?
Får gärna har provat dom själv och veta typ leverandstid och dylikt som kan vara bra att veta.

tacksam för svar!

Liten Projekttråd om A6an!
Audi A6 C5

rangerare
115 Inlägg
19 mars 2012
annars fins ju biltema. de är ingen höjdar kvalitet men är ju inget problem om du sparar kvittot, lyser som de ska och tänder upp förvånansvärt snabbt

Olika
907 Inlägg
19 mars 2012
balder-kittis skrev:
annars fins ju biltema. de är ingen höjdar kvalitet men är ju inget problem om du sparar kvittot, lyser som de ska och tänder upp förvånansvärt snabbt

Vad är det för fel på kvalitén då?
De uppfyller ju dina krav och håller lågt pris, läs på om vad kvalitet är!
http://sv.wikipedia.org/wiki/Kvalitet

Mvh
Fredrik

1 168 Inlägg
19 mars 2012
balder-kittis skrev:

Förlåt, har du biltema xenon på din 9-5a? Vilket xenon har du? Tänkte köpa men trodde inte de passa för dom hade fel lampor. Har jag fel?

rangerare
115 Inlägg
19 mars 2012
har deras h7or i helljuset funka riktigt bra. inte lika hög kvalitet som kungen eller human men funka klockrent

rangerare
115 Inlägg
19 mars 2012
fredriq skrev:
balder-kittis skrev:

Vad är det för fel på kvalitén då?
De uppfyller ju dina krav och håller lågt pris, läs på om vad kvalitet är!
http://sv.wikipedia.org/wiki/Kvalitet

hur vet du vad mina krav är? var du med när jag köpte dem?
de köptes för att just testa hur de höll, och ena dog efter 4 månader
så slutsatsen blir att jag anser inte att kvaliteten är tillfredställande men de fungerar och gör de dom ska så länge de höll och kan nog klassas som ett bra köp om man sparar kvittot

1 168 Inlägg
19 mars 2012
balder-kittis skrev:
har deras h7or i helljuset funka riktigt bra. inte lika hög kvalitet som kungen eller human men funka klockrent

Men inget i halvljuset? smile Kör du med canbus xenon?

rangerare
115 Inlägg
19 mars 2012
nä vill inte ha xenon i halvljuset på vintern pga den minskade värmeutvecklingen, hände förra vintern att ja fick stanna och skrapa rent is från strålkastarna, använde inte canbus enheten, då varnade min för trasigt helljus och ville inte tändas och släckas som de skulle

Sök