Ja då va det igång igen då ! Vart inne och kollat och det verkar bli väldigt stort på barkarby och jag ska självfallet dit och jag har en känsla att det finns fler i närheten som ska i samma riktning. Så tänkte att vi försöker få ihop ett stort gäng så vi kan åka dit tillsammans Träffen börjar ju kl 20.00 där och det tar ju ca 1 timme och 15 min dit så om vi skulle samlas vid BigInn(Ica maxi) parkeringen 18.30 så kan vi ju dra strax där efter om det finns intresse från Västerås så kan vi svänga förbi vid hälla men säg gärna det annars stannar vi ju där i onödan :p men lägger ut på fb oxå så länka och bjud in så många ni kan
Plats : Big Inn parkeringen Samling/avfärd : 18.30
18:30 känns nog i senaste laget isf. Låt oss ponera att alla som anmält sig på facebook kommer till träffen (inte helt troligt) då blir det över 2000bilar. Även om vi kapar det med 50% så är det ändå 1000bilar. På en relativt liten parkering för dom mängderna.
Men visst, vill ni åka 18:30 och vara framme 19:45 så varsågoda. Dock tror jag det kommer vara knökfullt med bilar redan då..
Haha ne det händer inte mkt här ;o ne men jag vet inte vi kan ju alltid skriva ut att vi åker lite tidigare men vi ska ju samlas med västeråsarna det hängde lite på det oxå när åker du då ?