Hej. Jag ska byta till elhissar för jag håller på att montera x70 dörrsidor på min 850, så jag har lite frågor
Detta har jag skaffat för att få det och fungera:
Knappsats inkl autodownrelä i mittkonsolen. Nya kabelstammar från b-stolpen in till dörrarna bak. 4st hisskasseter med elmotor.
Har skruvat lite nu ikväll och har lyckats montera knappsatsen och en hisskasset. Sen vred jag tändningen till 2a läget(Jag starta alltså inte bilen) och testade men ingenting hände . Vad kan felet vara?`måste jag montera hisskasseterna i alla dörrar innan jag testar? Är det något mer relä som behövs?
Har fortfarande inte fått det att fungera, kollade lite mer i handboken och det visar sig att det ska sitta en automatsäkring på plats 37, vilket det gör i min. Men det fungerar ändå inte , sen så läste jag i handboken att det finns ett överbelastningsrelä till elhissarna. Men jag vet inte vilket relä det är. Det sitter 2 st överbelastningsrelä i bilen just nu och en plats finns ledig för ett till överbelastningsrelä. Kan det vara det som behövs för att få det att fungera ?