3787
Sök

Saab 900 styrled

supersprutarN
12 Inlägg
1 april 2012
Trådstartare
tjena!
jag håller på och meckar med en saab 900 just nu, ska byta fjädrar runt om, jag har bytat på vänster fram gick hur bra som helst, sen kommer jag till höger fram, då sitter styrleden fast i fästet som leder till fjäderbenet som medgör att jag då inte kan få av de, jag undrar om någon hade kunnat hjälpa mig med att förklara hur jag kan göra.
har försökt de mesta, slått nerifrån värmt den lite, dränkt den i roslösare, inget funkar.
tacksam för snabba svar smile

604 Inlägg
1 april 2012
Köp en avdragare.

Luktar det skit och smakar det skit, då är det nog skit!

309 Inlägg
1 april 2012
är det en NG900 så kan de sitta nått förjävligt hårt fast. vålda rejält på fjäderbenets gods där leden sitter fast så kommer den nog till slut. annars är det avdragare som gäller. skulle gå att dela den vid skruven man justerar toen med också om du har koll på hur det satt så du slipper ställa framvagnen efteråt. den sitter inte ledad på inre styrleden utan det sitter som en gängstång imellan yttre och inre
Senast redigerat av jonas_ahman (1 april 2012)

Läser och släcker felkoder. pm för info

supersprutarN
12 Inlägg
1 april 2012
Trådstartare
jonas_ahman skrev:
är det en NG900 så kan de sitta nått förjävligt hårt fast. vålda rejält på fjäderbenets gods där leden sitter fast så kommer den nog till slut. annars är det avdragare som gäller. skulle gå att dela den vid skruven man justerar toen med också om du har koll på hur det satt så du slipper ställa framvagnen efteråt. den sitter inte ledad på inre styrleden utan det sitter som en gängstång imellan yttre och inre

okej, tack för hjälpen, ska försöka på mig de imorn så löser de nog sig smile

Sök